חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עורך דין תאונות דרכים – כך תבחר את עורך הדין הנכון בשבילך

עורך דין תאונות דרכים – איך בוחרים נכון?

עורכי דין לייצוג נפגעי תאונת דרכים (להלן ״עורך דין תאונות דרכים״) יש רבים היום בישראל. כיצד ידע נפגע תאונת דרכים לבחור לו מבין כל עורכי הדין הללו, עורך דין אחד שיהיה המתאים ביותר? ובכן, ישנם מספר קריטריונים בסיסים, אשר לפיהם כדאי לשקול מיהו עורך דין תאונת דרכים מתאים לטיפול בתיקכם. במאמר זה נביא בפניכם את הקריטריונים הללו, בתקווה לסייע לכם בבחירתו של עורך דין מתאים.

 

עורך דין תאונת דרכים
עורך דין תאונת דרכים

רושם ראשוני ואמינות של עורך דין תאונות דרכים

אומרים שאין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. כאשר מחפשים עורך דין תאונת דרכים, חשוב שתשימו לב בדיוק מיהו עורך הדין שיושב מולכם ואיזה רושם הוא עושה עליכם. האם הוא נראה אמין, מקצועי וכו'. אם הרושם הראשוני שקיבלתם מעורך הדין אינו תואם את ציפיותיכם, דעו כי כנראה זהו לא עורך הדין שהנכם מחפשים. אל תתפשרו ותעבירו את התיק לעורך דין שאינו עונה על דרישותיכם.

ניסיון מעשי של עורך הדין

קריטריון חשוב ביותר ויש אומרים החשוב מכל, הוא הניסיון המעשי של עורך הדין, אשר אליו אמור להגיע תיקכם לטיפול. עורכי דין תאונות דרכים מקצועיים אמורים להיות בעלי ניסיון רב בטיפול בתיקי תאונות דרכים מכל הסוגים, לרבות תיקי תאונות דרכים מסובכים, עם נכויות קשות ומקרי מוות. עורכי דין תאונות דרכים מקצועיים אמורים לדעת כיצד לנהל את התיק בכל שלביו, החל מהשלב הראשון של ניהול המו״מ מול חברת הביטוח ועד ניהול התיק בביהמ״ש, ניהול הליך ההוכחות וחקירת העדים המומחים וכו'. בדקו היטב מהו הניסיון של עורך הדין אשר אמור לטפל בתיקכם. וודאו שיש לעורך הדין הזה את הניסיון המעשי לנהל את התיק בצורה הטובה ביותר.

זמינות של עורך הדין

בדקו האם עורך הדין אליו בכוונתכם לפנות, יהיה זמין עבורכם במהלך התקופה שבה ינוהל התיק במשרדו והאם משרדו מצוי באזור מרכזי עם גישה נוחה והאם משרדו פתוח בשעות המקובלות. וודאו שבמשרדו של עורך הדין יש מענה טלפוני בשעות הפעילות המקובלות. בכל מקרה במידה ובשלב כלשהו אתם מגלים שעורך הדין הפך לבלתי זמין או שקשה להשיגו, הסיקו את המסקנות המתאימות.

תנאי תשלום לעורך דין תאונות דרכים

גובה שכר טרחת עורכי דין בתיקי תאונות דרכים הינו דבר קבוע בחוק. וודאו שהתנאים אשר מפרטים בפניכם עורכי דין תאונות דרכים, מתאימים ליכולותיכם הכלכליות ותואם את ציפיותיכם. מצד אחד, רצוי שלא לבחור את עורך הדין רק על פי גובה שכר הטרחה שהוא מבקש ולא להעביר את התיק דווקא לעורך הדין אשר מבקש שכר טרחה נמוך. מצד שני, מדובר בעוד קריטריון חשוב, שרצוי לבחון בטרם מתקשרים עם משרד עורכי דין תאונות דרכים כלשהו ולבטח שלא לשלם שכר טרחה שהינו גבוה מן המקובל.

לסיכום – בחירה נכונה של עורך דין תאונות דרכים תוביל להצלחה

בחירת עורך דין תאונת דרכים מתאים אינה קלה. כיום עובדים בישראל עשרות אלפי עורכי דין וחשוב שתיקכם יטופל ע״י עורך הדין הטוב ביותר שבאפשרותכם להשיג. אל תתפשרו בעניין זה! אם עברתם תאונת דרכים וברצונכם למצות את מלוא זכויותיכם לקבלת פיצויים, בדקו היטב והעבירו את תיקכם אך ורק לעורך דין תאונות דרכים מקצועי.
לפרטים נוספים אודות עורך דין תאונות דרכים, צרו קשר עם משרד עורכי דין בכר עוד היום!
פגישת יעוץ ראשוני ללא התחייבות ותשלום שכר טרחה רק באחוזים, בסיום הטיפול בתיק.
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.