חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

תאונת דרכים – הולכת רגל

תאונת דרכים – פיצויים של כ-165,000 שולמו לנפגעת בת 80

יום בהיר, כשהלכה לתומה ברחוב סמוך לביתה, נפגעה אישה כבת 80, בתאונת דרכים כאשר רכב שלא הבחין בה, פגע בקשישה בעוצמה רבה. מעוצמת המכה הנפגעת הועפה באוויר ולמרחק רב ונחתה על הקרקע בחוזקה תוך שהיא מאבדת את הכרתה.

המצב הרפואי בעקבות התאונה

ממקום התאונה, כשהיא במצב רפואי קשה ביותר ועם חבלות בכל חלקי גופה, הועברה הנפגעת באמבולנס לבית החולים, שם נאלצה לעבור סדרת בדיקות מקיפה, שבמהלכה הסתבר כי כתוצאה מאותה תאונת דרכים נגרמו לה פגיעות קשות בכל חלקי גופה ובעיקר בראשה, רגליה ועמוה"ש לכל אורכו. צילומי C.T. הראו כי בעקבות חבלת הראש הקשה שעברה, נגרמו לקשישה דימומים במוח ובנוסף, בדיקות הדמיה נוספות שנערכו לה הראו כי היא סובלת גם משברים ברגלה הימנית (שבר בטיביה וקרע ברצועה) ובמרפקה הימני.
בהתאם למצבה הרפואי תוצאת אותה תאונת דרכים קשה, אושפזה הנפגעת במחלקת הטראומה ואח"כ במחלקה האורטופדית של בית החולים למשך מספר ימים לצורך מעקב, קבלת טיפולים רפואיים והשגחה ולאחר מכן, הועברה להמשך קבלת טיפול ואשפוז במחלקה שיקומית בבית החולים, שם נאלצה לשהות משך כשבועיים נוספים ולעבור סדרת טיפולים רפואיים שכללה בין היתר פיזיותרפיה, תרגילי הליכה וכד'.
מעקב נוירולוגי שנערך לנפגעת בעקבות הדימומים המוחיים שנתגלו אצלה לאחר התאונה, וצילומי C.T. שנערכו לה לאורך תקופת אשפוזה, הראו כי למרות חלוף הזמן, לא חל כל שינוי במצב הדימום המוחי ממנו סבלה בעקבות תאונת הדרכים. יתירה מכך, במסגרת תקופת אשפוזה נצפו אצל הנפגעת גם שינויי התנהגות לרבות אימפולסיביות, חוסר שיתוף פעולה וכו', אשר יוחסו לטראומה הנפשית שעברה, לפגיעת הראש הקשה ולדימומים המוחיים שנגרמו לה.
עם סיום תקופת השיקום, שוחררה האישה מבית החולים לביתה, עם הוראות להמשך המעקב הרפואי וקבלת הטיפולים במסגרת קופת חולים, המשך קבלת טיפולי פיזיותרפיה, והמשך מעקב נוירולוגי ואורטופדי במסגרת מרפאת בית החולים. כמו כן הומלץ על קבלת עזרה בביתה בכל הנוגע לרחצה, לבוש, הכנת אוכל, ניקיון, הליכה, ניידות מחוץ לבית וכד' .

המצב התפקודי בעקבות התאונה

מאז אותה תאונת דרכים קשה, ולמרות כל הטיפולים הרפואיים שנאלצה לעבור, ממשיכה הקשישה לסבול בין היתר מבעיות קוגניטיביות קשות, אימפולסיביות, חוסר שיתוף פעולה, תחושת בלבול, מכאבים והגבלות קשות בתנועות רגלה וידה הימנית, עמוד השדרה, בעיות בשמיעה, כאבי ראש, סחרחורות, חרדות, תחושת דיכאון, עצבנות, נדודי שינה ועייפות יתר.

הפיצוי לנפגעת בעקבות תאונת הדרכים

משרדנו נתבקש על ידי משפחתה של הקשישה, לייצגה בתביעה מול חברת הביטוח של הרכב הפוגע. זמן קצר לאחר הגשת התביעה לבית המשפט, בסיומו של הליך מו"מ אינטנסיבי מול חברת הביטוח, הסתיים התיק בפשרה, לפיה שילמה חברת הביטוח את הפיצוי שנדרש על ידי משרדנו, בסך כולל של כ-165,000 ₪, זאת למרות גילה המופלג של הנפגעת, המהווה בסיס לקביעת שיעור הפיצויים במסגרת תביעות בגין תאונות דרכים.

נפגעת בעקבות תאונת דרכים?

לבירור והערכת תביעתך ללא התחייבות, צור קשר עם משרדנו עוד היום.
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.