חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

תאונת דרכים – נפילה מרכב במהלך היציאה ממנו

תאונת דרכים – נפילה מרכב חונה

פיצוי של למעלה מ-100,000 ₪ לאישה בת 74 אשר נפגעה כאשר נפלה מרכב חונה

בסיום נסיעתה יצאה הנפגעת, אישה בת 74, מן הרכב ותוך כדי היציאה נתקלה רגלה בחגורת הבטיחות. האישה איבדה את שיווי משקלה וכתוצאה מכך נפלה על הקרקע בחוזקה רבה. התאונה המתוארת לעיל הינה "תאונת דרכים", כמשמעו של המושג בחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, ועל כן חובת חברת הביטוח אשר ביטחה את הרכב בפוליסת ביטוח חובה, לפצות את הנפגעת בגין נזקיה עקב התאונה.

הנזק שנגרם בעקבות תאונת הדרכים

ממקום התאונה הועברה האישה באמבולנס לביה"ח, שם נאלצה לעבור סדרת בדיקות מקיפה, שבמהלכה הסתבר כי בעקבות אותה תאונת דרכים נגרם לה שבר מסובך במפרק הירך של רגלה הימנית ופגיעה בעמוד השדרה

הטיפול הרפואי בעקבות תאונת הדרכים

בעקבות מצבה הרפואי הקשה תוצאת התאונה, נאלצה האישה המבוגרת לעבור ניתוח מסובך לשחזור מפרק הירך הימני ולאחריו, אושפזה במחלקה השיקומית בבית החולים משך כשבועיים. לאחר שחרורה מביה"ח, הועברה הנפגעת להמשך תהליך השיקום בביה"ח שיקומי, מאחר ולא היה ביכולתה, לאור מגבלותיה התפקודיות תוצאת תאונת הדרכים, לשוב חזרה להתגורר בביתה ולנהל את אורח חייה באופן עצמאי.

תהליך השיקום בעקבות תאונת הדרכים

כעבור כשבועיים נוספים, בסיומו של תהליך השיקום הארוך, שוחררה האישה המבוגרת מביה"ח השיקומי לביתה, עם הוראות להמשיך בקבלת הטיפולים הרפואיים, הפיזיוטרפיה והבדיקות במסגרת קופ"ח. אולם, למרבה הצער, למרות כל הטיפולים הרפואיים שנאלצה לעבור מאז אותה תאונת דרכים ובעקבותיה, המשיכה האישה לסבול בין היתר מכאבים והגבלות קשות בתנועות רגלה הימנית, הגבלות בתנועות עמוד השדרה, כאבי ראש, סחרחורות, חרדות, סיוטים, תחושת דיכאון, עצבנות, נדודי שינה ועייפות יתר.

סעיפי הפיצוי בעקבות נזקי תאונת הדרכים

לפני שנפגעה באותה תאונת דרכים שתוארה לעיל, ניהלה האישה את אורח חייה ומשק ביתה בעצמה, אולם בעקבות מצבה הרפואי תוצאת התאונה, היא נזקקה לעזרת צד ג' ובני משפחתה באופן מלא, לצורך ביצוע פעולות היומיום הרגילות כגון רחצה, הלבשה, הליכה וניידות, קימה וישיבה, הכנת אוכל, עריכת קניות, ניקיון הבית וכו'.
כמו כן, בעקבות תאונת הדרכים הנ"ל נגרמו ויגרמו לאותה אישה הוצאות רבות בגין טיפולים רפואיים, טיפולי פיזיותרפיה, תרופות, הוצאות נסיעות לרבות נסיעות באמבולנס לקבלת טיפולים רפואיים, הוצאות שיפוץ והתאמת ביתה למגבלותיה הרפואיות והוצאות נלוות אחרות.

הייצוג המשפטי של משרדנו

האישה הנפגעת פנתה למשרדנו על מנת שנייצגה בתביעת הפיצויים מול חברת הביטוח של הרכב בו נסעה וממנו נפלה. משרדנו ניהל משא ומתן עם חברת הביטוח הרלוונטית ולאחר מספר חודשים, במהלכם הוגשה על ידי משרדנו גם תביעה מתאימה לבית המשפט, נאותה חברת הביטוח לשלם לנפגעת למעלה מ-100,000 ₪ כפיצוי בגין נזקיה.

נפגעת בעקבות תאונת דרכים?

לבירור והערכת תביעתך ללא התחייבות, צור קשר עם משרדנו עוד היום.
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.