חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

גז מזגנים – פיצוי לנפגעים

שאיפת גז מזגנים – תאונת תלמידים

גז מזגנים הינו גז אשר מצוי בתוך מזגנים ומאפשר את פעולתם התקינה. מדובר בגז אשר גורם למי ששואף אותו, לתחושת ריחוף בלתי נשלטת הדומה לתחושה שמרגיש מי שנטל אל.אס.די (סם מסוכן ביותר האסור לשימוש). אמנם התחושה הנ״ל נמשכת רק כ- 15-20 שניות ברוב המקרים, אך למרבה הצער זהו פרק זמן מספיק בכדי לגרום לנזקים קשים ביותר.
האפקט של שאיפת גז מזגנים הינו מיידי, כלומר, כמעט מיד לאחר שאיפת הגז לריאות, נוצרת תחושת הריחוף הנ״ל, מבלי שניתנת בעצם לאדם השואף את הגז, הזדמנות להתכונן לכך.

למה שאיפת גז מסכנים כל כך מסוכן?

מאחר ומזגנים רבים ממוקמים על גגות של מבנים, הרי שמי ששואף את גז המזגנים ישירות מן המזגן, מסתכן בכך שבעקבות ההשפעה המיידית, חוסר השליטה וגורם ההפתעה, הוא ייפול מגובה רב ויפגע בצורה קשה.
בכל שנה מדווחים כ-20 מקרים של פציעות בדרגות שונות, אשר נגרמות לתלמידים ששאפו גז מזגנים. מאחר ופעולת השאיפה מתבצעת על גג המבנה בדרך כלל, הרי רוב הפציעות שעליהן מדווח הינן פציעות קשות ביותר של חבלות ראש קשות, חבלות עמוד שדרה ואף מקרי מוות. תלמידים רבים נותרים עם נכות כזו או אחרת אשר מלווה אותם לכל חייהם.

במקרה של פציעה בשל שאיפת גז מזגנים חשוב לדעת

תלמידים בישראל מבוטחים בפוליסת ביטוח תאונות אישיות במשך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. אי לכך, כאשר תלמיד נפגע בעקבות שאיפת גז מזגנים, רשאים הוריו להגיש תביעה לחברת הביטוח הרלוונטית.

החשיבות המכרעת של קבלת ייצוג משפטי של עורך דין מומחה בתחום

את התביעה מול חברת הביטוח מומלץ מאד לבצע בעזרת עורך דין המתמחה בייצוג נפגעי גוף ובמיוחד כזה אשר הינו בעל ניסיון בייצוג תלמידים, אשר מכיר את פוליסת הביטוח הרלוונטית ויודע בדיוק מה לדרוש לאור חומרת הפגיעה של התלמיד.
זכרו ואל תטעו – בחברת הביטוח עובדים עורכי דין אשר מכירים את החוק ואת פוליסת הביטוח על בוריה. לפיכך, למי שאין ידע משפטי בתחום הנזיקין וניסיון בניהול תיקים שכאלה, אין כמעט סיכוי להצליח בניהול התביעה בעצמו וללא ייצוג משפטי כאמור לעיל. עורכי דין המומחים בניהול תיקי תאונות תלמידים יגדילו בוודאות את הפיצוי שישולם לכם ע״י חברת הביטוח.
לפרטים נוספים אודות תביעות פיצויים בעקבות שאיפת גז מזגנים על ידי תלמידים, הנכם מוזמנים לפנות למשרדנו. צרו קשר עמנו עוד היום על מנת לברר את הזכויות המגיעות לנפגע.
פרטים נוספים אודות תאונות תלמידים ופוליסת ביטוח תאונות תלמידים תוכלו למצוא במאמרים הבאים:

מאמרים נוספים שעשויים לסייע:

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.