חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

כתב הגנה לנתבעים

כתב הגנה לנתבעים בתביעות נזיקין

זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו. יום בהיר אחד נהיה מעורבים באירוע אשר גרם באשמתנו נזק למישהו אחר. אם מדובר בתאונת דרכים אשר נגרמה באשמתנו או לא, מבלי שהיה לנו ביטוח חובה בתוקף, או תאונת עבודה שנגרמה לעובד שלנו באשמתנו או לא, מבלי שהיה לנו ביטוח חבות מעבידים, או אולי כאשר הכלב שבבעלותינו נשך וגרם לנזק למישהו אחר או מקרים רבים אחרים. אנו חשופים לתביעת נזיקין אשר תוגש כנגד האחראי, ובה דרישה לפיצוי על הנזק שנגרם לתובע.

ייצוג נתבעים ע"י משרדנו

משרדנו מייצג נתבעים, בתביעות נזיקין מכל הסוגים, לרבות רשלנות רפואית, תאונות דרכים (כולל תביעות שיבוב של קרנית), תאונות עבודה, נשיכות כלב, נפגעי עבירה וכו'.

המטרה שלנו – להביא למזעור הנזק הכספי על לכדי דחיית התביעה

המטרה העיקרית בייצוג נתבעים היא גרימה לכך שהתביעה כנגדם תידחה בשלב מוקדם ככל האפשר (על הסף במקרים מסויימים). במקרים שבהם לא ניתן להביא לדחיית התביעה, המטרה היא להביא לכך שהפיצוי שיפסק שעל הנתבע לשלם, יהיה כמובן נמוך ככל שניתן.

אם הגישו נגדכם תביעת נזיקין, צרו איתנו קשר עוד היום על מנת לברר את זכויותיהם כנתבעים.

פגישת ייעוץ ראשונית ללא כל התחייבות.

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.