חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עורכי דין במרכז – רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה

עורכי דין במרכז – עורכי דין בתל אביב

לקוחות מכל הארץ מעדיפים להעביר את הטיפול בתיקם למשרדי עורכי דין במרכז. הסיבה לכך היא ההנחה שמשרדי עורכי דין במרכז מנוסים יותר ומקצועיים יותר ממשרדי עורכי דין בערי הפריפריה וזאת מאחר ומשרדי עורכי דין במרכז מטפלים בדרך כלל בכמות גדולה יותר של תיקים ובמגוון רחב יותר של מקרים.
למרות שאיש עדיין לא בחן את הסוגיה הזו לעומקה ולפיכך ההשערה הנ״ל לא הוכחה כנכונה, ההיגיון שעומד מאחורי ההשערה שמשרדי עורכי דין במרכז מנוסים יותר ממשרדי עורכי דין בפריפריה, נראית על פניה הגיונית, מה גם שבפועל, לקוחות רבים של משרדנו, אשר מתגוררים בערים רחוקות מהמרכז, אישרו לנו כי הסיבה שהחליטו להעביר את הטיפול בתיקם למשרד עורכי דין במרכז, הייתה ההנחה שהם יקבלו ייצוג משפטי מקצועי יותר בצורה זו.

הניסיון והמקצועיות של משרד עורכי דין תומר בכר

משרד עורכי דין בכר הינו משרד עורכי דין במרכז הארץ (ברמת גן – מתחם הבורסה על גבול תל אביב). משרדנו עוסק בייצוג נפגעי רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה וכל שאר סוגי התביעות הקשורות לנזקי גוף.
נפגעת בעקבות תאונה, מחלה או רשלנות רפואית וברצונך שתיקך יטופל על ידי משרד עורכי דין במרכז?
צור קשר עוד היום עם משרדנו.
משרד עורכי דין בכר מעניק יעוץ משפטי ראשוני (הכולל פגישת יעוץ במשרד) ללא התחייבות!
למשרד עורכי דין בכר לקוחות מכל הארץ. בשל היותו משרד עורכי דין במרכז, עורכי הדין במשרד הינם בעלי ניסיון רב בתחום, מטפלים במאות תיקים, מופיעים בכל בתי המשפט בארץ על בסיס קבוע ומייצגים את לקוחות המשרד בפני ועדות רפואיות (במסגרת ביטוח לאומי ומשרד הביטחון) בכל ערי ישראל.
נשמח לעמוד לרשותך בכל נושא שיעלה.
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.