חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

תביעות כנגד המשטרה

תביעות פיצויים כנגד המשטרה

המשטרה אמונה לשמור על בטחון הציבור. השוטרים עושים יומם ולילה על מנת לאפשר לכולנו חיים שקטים ובטוחים. אבל מה קורה כשהם מתרשלים, ובעקבות רשלנותם נגרם לאדם נזק? במקרים שכאלה על הנפגע לבדוק אפשרות של תביעה נגד המשטרה.

תביעות כנגד המשטרה הן כבר עניין שכיח למרבה הצער. מי שנפגע בגופו או בנפשו, בעקבות רשלנות משטרה, זכאי לקבל פיצוי כספי על נזקיו. אדם אשר שוטר גרם לו לנזק, כזה או אחר, יכול לתבוע פיצויים מהגורם הפוגע (משטרת ישראל).

אילו סוגי נזק נגרמים בעקבות רשלנות המשטרה?

נזקים בעקבות רשלנות של גורמי משטרה יכולים לקרות בין היתר בעקבות:
1. הפעלת כוח בלי סביר בעת מעצר או במהלך חקירה.
2. שימוש שלא לצורך באקדח טייזר.
3. שימוש שלא לצורך בנשק חם.
4. אי מתן זכויות בסיסיות לעציר במהלך מעצר.
5. אי מניעת גרימת נזק עצמי לעצור במהלך מעצר.
6. אי מניעת התאבדות עציר / אסיר.
7. אי מניעת אלימות בין עצירים / אסירים.
8. כליאה מיותרת בעקבות רשלנות בחקירה.
נפגעת בעקבות אחת מהדוגמאות לעיל, או בסיטואציה אחרת כלשהי הקשורה לרשלנות של המשטרה? ייתכן מאד שמגיע לך פיצוי כספי. צור קשר עוד היום עם משרדנו לקבל ייעוץ!

דוגמאות לתביעות אשר הוגשו על ידי משרדנו:

תביעות לפיצויים בעקבות נזקי שימוש באקדח חשמלי (טייזר).
תביעות לפיצויים בעקבות מעצר רשלני בעקבות טעות בזיהוי.
תביעות לפיצויים בעקבות תנאי מעצר לקויים.
תביעות לפיצויים בעקבות רשלנות שוטרים בעת מילוי תפקידם.
תביעות לפיצויים בגין מעצר שווא.
תביעות המוגשות כנגד משטרת ישראל, הינן תביעות נזיקין לכל דבר ועניין. הן מתנהלות במישור האזרחי ולא במישור הפלילי. לפיכך, חשוב לנהל אותן בצורה מושכלת, באמצעות קבלת ייצוג משפטי של עורך דין המתמחה בתחום ספציפי זה.
נשמח להעמיד גם לרשותך את הניסיון רב השנים שיש למשרדנו בניהול תביעות מסוג זה.

על מנת שניתן יהיה להגיש תביעת נזיקין בגין נזקי גוף נגד המשטרה, צריך להוכיח שהמשטרה התרשלה בתפקידה ושבעקבות רשלנות זו, נגרם לתובע נזק גופני או נפשי.

ניתן להגיש תביעת נזקין נגד המשטרה במקרים כגון הפעלת כוח בלי סביר בעת מעצר או במהלך חקירה, שימוש שלא לצורך באקדח טייזר, שימוש שלא לצורך בנשק חם, אי מתן זכויות בסיסיות לעציר במהלך מעצר, אי מניעת גרימת נזק עצמי לעצור במהלך מעצר, אי מניעת התאבדות עציר / אסיר, אי מניעת אלימות בין עצירים / אסירים, כליאה מיותרת בעקבות רשלנות בחקירה וכו'

בדרך כלל לא. התביעות המוגשות הן כנגד המטרה כגוף אכיפה וכנגד מדינת ישראל.

כן. במקרים שבהם הנזק שנגרם לתובע הינו נזק קטן יחסית (כאשר לא נותרה לתובע נכות לצמיתות). מדובר בהליך מהיר וזול בהרבה מאשר הליך רגיל בבית משפט שלום או מחוזי, אשר מתנהל בעזרת עורך דין.

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.