חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

תביעות משתתפי ניסוי אנטרקס / אנתרקס בצבא במסגרת משרד הביטחון אגף השיקום

תביעות משתתפי ניסוי אנטרקס / אנתרקס בצבא

כפי שנחשף לאחרונה בתחקיר התוכנית עובדה, כ-800 חיילים מיחידות מובחרות בצה"ל השתתפו בניסוי סודי במסגרת שירותם הצבאי לצורך פיתוח חיסון נגד מחלת אנטרקס / אנתרקס. על פי התחקיר, חיילים רבים מאלו שהשתתפו בניסוי החלו לסבול לאחר מכן מתופעות קשות של גידולים בעור, דלקת ריאות קשה, התקפי מיגרנה, ברונכיטיס, אפילפסיה ומחלות חשוכות מרפא אחרות. למרות שקיים קשר סיבתי ברור בין אותו ניסוי אנטרקס / אנתרקס אשר עברו החיילים ובין נזקי הגוף שנגרמו להם לאחר מכן, משרד הביטחון – קצין התגמולים נוקט מולם מדיניות קשה ביותר שמביאה לעיתים קרובות להתנערות מוחלטת מהם וממצבם הרפואי.

מאחר ומוקדם עדיין לדעת את מימדיי הנזקים שנגרמו לחיילים שהשתתפו בניסוי האנטרקס / אנתרקס, מומלץ לכל מי שלקח חלק בניסוי זה למהר להגיש תביעה במסגרת קצין התגמולים – משרד הביטחון ולהלחם ככל שצריך על מנת לקבל הכרה בקיומו של קשר סיבתי, בין המצב הרפואי ובין השירות הצבאי בכלל וניסוי האנטרקס בפרט. ללא הכרה של קצין התגמולים ומשרד הביטחון, לא יוכלו אותם חיילים נפגעים להבטיח את עתידם מבחינת קבלת טיפולים רפואיים, בדיקות וכו'.

חיילים נפגעי ניסוי אנטרקסצרו קשר עם משרדנו לקבלת יעוץ משפטי ראשוני ללא התחייבות.

ידוע כי ניהול תביעה במסגרת משרד הביטחון – קצין התגמולים, ובמיוחד תביעות מסובכות מסוג זה, ע"י עורך דין המומחה בתחום משפטי זה, מעלה את סיכויי הצלחת התביעה בעשרות מונים, ובמקרים רבים יצוג משפטי ע"י עורך דין יכול להיות ההבדל המשמעותי בין הצלחת התביעה ובין כישלונה.

לפרטים נוספים אודות תביעות במסגרת משרד הביטחון:

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.