חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

תביעה – נותרתי עיוורת בעקבות רשלנות רפואית

נותרתי עיוורת ונכה בשיעור 100% לצמיתות עם פגיעה מוחית, בעקבות רשלנות רפואית של בית החולים.

חוש הראיה הוא ללא ספק החוש החשוב ביותר מבין חמשת החושים של האדם. לא בכדי שיעור הנכות בגין עיוורון בשתי העיניים הינו 100% לצמיתות, בעוד שנכות בגין אובדן מלא של חוש אחר כלשהו, תזכה את הנפגע את הנפגע בנכות נמוכה מ-100% לצמיתות.

כאשר אדם נולד עיוור, קל לו יותר להתרגל למצבו והוא לומד כיצד לעשות שימוש בחושיו האחרים על מנת לאפשר לו לחיות ככל שניתן בצורה רגילה. אולם, כאשר אדם מתעוור בגיל מבוגר, המשמעות יכולה להיות קשה ביותר.

עכשיו קחו את האמור לעיל ותארו לעצמכם שמדובר במקרה של רשלנות רפואית אשר גרם לאובדן הראיה. אין כל ספק שמקרה שכזה הוא בלתי נסבל ואסור שיקרה במחוזותינו, אולם למרבה הצער זהו המקרה שקרה לאישה שעומדת במרכזה של תביעת רשלנות רפואית קשה ביותר.

נסיבות הרשלנות הרפואית במקרה זה

אישה כבת 50 אשר הייתה בריאה בגופה וברוחה, נותרה סובלת מפגיעה מוחית קשה אשר גרמה להתעוורותה, לאחר קבלת טיפול רפואי בבית החולים. בעקבות הנזק הגופני הכבד אשר נגרם לאישה, פנו בני משפחתה לקבלת ייעוץ משפטי בשאלה האם הגורם לנזקיה הרפואיים הינו רשלנות רפואית מצד בית החולים והצוות הרפואי.
בבדיקה שנערכה על ידי עורך דין תומר בכר, המייצג את האישה בעניין זה, עלה כי אכן במסגרת אשפוזה בבית החולים, הייתה האישה קורבן למקרה רשלנות רפואית קשה וכי קיים קשר סיבתי ברור בין אותה רשלנות רפואית ובין נזקיה הקשים של האישה.

חוות הדעת הרפואית – רשלנות רפואית ברורה וחד משמעית

מסקנות חד משמעיות אלה, בדבר קיומה של רשלנות רפואית במקרה הנדון, הועלו על ידי המומחה הרפואי אשר בדק את התיק לבקשתו של עורך דין בכר. אי לכך, ערך אותו רופא מומחה, אשר הינו רופא בכיר בתחום הרפואה הדחופה, חוות דעת רפואית, בה פירט והסביר את נושא הרשלנות רפואית ואת הקשר הסיבתי בין אותה רשלנות רפואית ובין הנזקים הרפואיים הקשים שנגרמו לאישה.
עם קבלת חוות דעת רפואית זו, הגיש עורך דין תומר בכר תביעת רשלנות רפואית מתאימה, המוערכת בלמעלה מ-2,500,000 ₪ לבית המשפט המחוזי, כנגד הרופאים המטפלים ובית החולים.

מכתב התביעה עולה רשלנות רפואית של בית החולים

על פי כתב התביעה, מצבה של האישה כיום, בעקבות אותה רשלנות רפואית נטענת, הינו קשה ביותר ונכותה הרפואית נאמדת בשיעור של 100% לצמיתות. בעקבות נכותה הקשה האישה הנפגעת אינה יכולה כמובן לשוב לעבודתה והיא זקוקה לעזרה סיעודית מלאה 24 שעות ביממה.
נפגעת בעקבות רשלנות רפואית?
צור קשר עוד היום עם משרד עורכי דין בכר וברר את זכויותיך לקבלת פיצוי מתאים.
קבע פגישת ייעוץ ראשונה במשרד עורכי דין בכר ללא כל התחייבות מצידך.
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.