חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

קלבסיאלה – התפרצות חיידק אלים ו/או חיידק טורף – רשלנות רפואית

רשלנות רפואית – קלבסיאלה-פנאומוניה חיידק אלים / חיידק טורף

לאחרונה נודע על התפרצות חיידק אלים או חיידק טורף בשם קלבסיאלה-פנאומוניה בבתי החולים בישראל, אשר נמצא עמיד לסוגי האנטיביוטיקה השונים ולפי הערכות מאות חולים כבר נפטרו כתוצאה מחשיפתם לאותו חיידק אלים או חיידק טורף. נסיבות התפרצות חיידק אלים או חיידק טורף זה אינן ידועות עדיין והמערכת הרפואית בוחנת את הנושא, אך על פניו נראה כעת שייתכן ומדובר בעוד מקרה של הזנחה ו/או איחור באיבחון ובטיפול מצד רשויות הרפואה השונות בארץ, שיכולה במקרים מסויימים להחשב רשלנות רפואית.

הכתובת הייתה על הקיר

על פי ידיעות שונות שפורסמו בעיתונות, כשבועיים קודם לדיווחים בתקשורת, אודות התפרצותו של החיידק האלים – קלבסיאלה פנאומוניה, נערכה פגישה בין רופאים בכירים העובדים בבתי החולים בארץ ובין הנהלת משרד הבריאות, בה התריעו הרופאים על כך שבשנה האחרונה חלה עלייה חדה ומשמעותית בהידבקויות בקרב המטופלים בבתי החולים. למרות זאת, הנהלת משרד הבריאות החליטה באופן תמוהה שלא לפרסם הנחיות או הוראות כלשהן לבתי החולים, אודות דרך הטיפול בחיידק האלים, בכדי לצמצם את התפשטותו ולמנוע את הידבקויותיהם של חולים נוספים.

התעלמות מהווה רשלנות רפואית

לדעתנו, אם אכן כך היו פני הדברים, אזי אי פעילותו של משרד הבריאות, לצורך מניעת התפשטותו של חיידק אלים זה, למרות ידיעתו המוקדמת אודות העלייה החדה בשיעור ההידבקות בבתי החולים והסיכון בהדבקה של עשרות אם לא מאות חולים נוספים, מהווה רשלנות רפואית ולפיכך, מי שיצליח להוכיח שנפגע מהחיידק האלים – קלבסיאלה פנאומוניה בתקופה זו, יוכל לתבוע פיצוי ההולם את נזקיו ממשרד הבריאות ו/או מהמוסד הרפואי הרלוונטי.

ייצוג משפטי מעורך דין מומחה בתחום לבדיקת אפשרות תביעה ברשלנות רפואית

מומלץ אם כן, לכל מי שקרוביו נפטרו או נפגעו כתוצאה מחשיפה לאותו חיידק אלים או חיידק טורף בעת שהותם בבתי החולים השונים בארץ, לבדוק היטב את נסיבות המקרה, הן מהבחינה המשפטית והן מהבחינה הרפואית, שכן על פי הערכתנו, ברבים מאירועים ניתן יהיה לקבוע שמדובר היה במקרה של רשלנות רפואית בטיפול.

לאחרונה הוגשה על ידי משרדנו לבית המשפט המחוזי בירושלים, תביעה דומה בגין נזקי חיידק אלים, נגד בית החולים הדסה.

צור קשר עם משרדנו עוד היום לקבלת פרטים נוספים אודות אפשרויות תביעה בגין פגיעה של חיידק אלים או חיידק טורף.

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.