חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

פיצוי בגין רשלנות רפואית במהלך יישור שיניים

רשלנות רפואית – יישור שיניים

מי מאיתנו לא פקד רופא שיניים בחייו לצורך ביצוע סתימה, טיפול שורש, עקירת שן או יישור שיניים? רפואת השיניים היא תחום אשר הולך ומתפתח עם השנים, היות ומראה ובריאות השיניים מהווים נושא אשר מעסיק רבים, הן מהפן האסתטי, והן מהפן הבריאותי.
בד בבד, מתנהלות בבתי המשפט בישראל כיום תביעות רבות של רשלנות רפואית בטיפולי שיניים, לרבות תביעות רשלנות רפואית ביישור שיניים.
רפואת השיניים הינו נושא כה רגיש, עד כי קיימות כיום פוליסות ביטוח נפרדות אך ורק לנושא ביטוח השיניים. בשל כך, חשוב לבחור בקפידה את רופא השיניים אליו נפנה לצורך ביצוע טיפולי שיניים, במיוחד כשמדובר בטיפולים מורכבים וסבוכים, היות ורופאים שאינם מיומנים דיים, עשויים לגרום למטופלים לנזקים חמורים, אשר עשויים אף להסתיים במוות או בנכות קשה.

אי קבלת הסכמה מדעת – רשלנות רפואית

לא כולם יודעים זאת, אך מחובתו של כל רופא שיניים ליידע את המטופל אודות הסיכונים הכרוכים בביצוע טיפול השיניים המוצע, ולדאוג לקבלת הסכמה מדעת של המטופל, לביצוע הטיפול, לאחר שהבין את כל ההסברים של רופא השיניים במלואם.

פיצוי בגין רשלנות רפואית ביישור שיניים

כך למשל, בית משפט השלום בחיפה קיבל תביעה בנושא רשלנות רפואית בטיפולי שיניים, בתחום של רשלנות רפואית ביישור השיניים. באותו מקרה, דובר בתובעת, שבהיותה תלמידת בית ספר, הומלץ לה על טיפול ליישור שיניים. בהתאם לכך, פנו הוריה לרופאת שיניים, אשר החלה בטיפול אורתודנטי בתובעת, ובסופו של דבר, לאחר כ-6 שנים, אובחן כי התובעת סובלת ממחלת חניכיים אגרסיבית, אשר לא טופלה על ידי הרופאה.
בעקבות הזנחת הטיפול במחלה, נאלצה התובעת לעבור שלל ניתוחים והתערבויות כירורגיות בפיה. בהתאם לכך, פסק לה בית המשפט, בין היתר, פיצוי בגובה 200,000 ₪ עבור כאב וסבל.

הניסיון המקצועי של משרדנו בייצוג נפגעי רשלנות רפואית

משרד עורכי דין בכר עוסק שנים רבות בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בכלל לרבות נפגעי רשלנות רפואית בטיפולי שיניים.
הניסיון והידע הרב שצברו עורכי הדין במשרד, בזכות ניהול תיקי רשלנות רפואית בטיפולי שיניים רבים, מעניק להם יתרון משמעותי בניהול תיקים אלו אל מול הגורמים הרשלניים הרלוונטיים ומאפשר להם להעניק ללקוחות המשרד סיכוי גבוה להצליח בתביעותיהם לשם קבלת הפיצוי המקסימלי, תוך ניהול הסיכון והסיכוי במהלך הטיפול בתיק בצורה שקולה ואחראית.

נגרם לכם נזק בעקבות טיפול שיניים?
 
לא הוסברו לכם ההשלכות הכרוכות לרבות הסיכונים הקיימים בביצוע הטיפול?
 
התעוררה אצלכם מחלה בעקבות טיפול שיניים אשר לא טופלה כראוי?
 
בוצע בפיכם או בפי ילדיכם יישור שיניים שלא כהלכה?
 
אם קיים בלבכם חשש שנפגעתם בעקבות רשלנות רפואית בטיפולי שיניים לרבות ביישור שיניים, אנא צרו קשר עם משרדנו עוד היום על מנת לברר את סיכויי התביעה, וקבעו פגישת ייעוץ ראשונה ללא כל התחייבות מצדכם.
אם התעניינת במאמר אודות רשלנות רפואית ביישור שיניים, ייתכן ותתעניין גם במאמרים הבאים:
 
 
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

עוד מאמרים בנושא

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.