חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

אולטרה סאונד – רשלנות רפואית בביצוע הבדיקה

רשלנות רפואית בביצוע בדיקות אולטרה סאונד

רשלנות רפואית בביצוע בדיקות אולטרה סאונד בהיריון הינה עניין שכיח. ביצוע בדיקות אולטרה סאונד מצריך מומחיות רפואית ספציפית. לא כל רופא גניקולוג מתמחה בתחום האולטרה סאונד שכיום נחשב לתחום מומחיות בפני עצמו. לפיכך, אנו עדים למקרים רבים שבהם לא אובחנו מומים בעובר במהלך ההיריון ובעיות שונות שניתן היה לפתור במהלך ההיריון נותרות ללא מענה וגורמות ללידת תינוק עם נזקים אשר לעיתים באים לידיי ביטוי בנכות קשה.
ציוד האולטרה סאונד החדיש הקיים כיום בידיי הרפואה המודרנית יכול לספק מידע רב על מצבו הרפואי של העובר ועל המומים או הבעיות הרפואיות שמהן הוא עלול לסבול. כאשר מצב רפואי קשה, מומים או בעיות רפואיות מתגלות אצל העובר בשלב מוקדם של ההיריון, יכולים ההורים להחליט בעצמם כיצד הם מעניינים לפעול והאם הם רוצים להמשיך את ההיריון או להפסיקו במקרים של מומים קשים במיוחד.

המשמעות של רשלנות רפואית בביצוע בדיקת אולטרה סאונד בהיריון

אולם, כאשר בדיקת אולטרה סאונד מתבצעת ברשלנות, והמומים הרפואיים אינם מאובחנים ע״י הרופא הבודק, ההורים אינם מיודעים אודות מצבו האמיתי של העובר ואינם מקבלים את ההזדמנות להחליט לגבי המשך ההיריון במקרים של מומים קשים במיוחד. מצב שכזה עלול להביא לכך שנולד תינוק עם מומים קשים, נכות גבוהה מאד ובעיות רפואיות רבות, אשר גורמות לו ולכל משפחתו סבל רב.
הוריו של תינוק אשר ברור כי לאור מצבו הרפואי הקשה, מוטב היה לו אילו לא היה נולד כלל, ובכך היה נחסך סבלו הרב, יכולים לתובע את הרופא אשר ערך את מעקב ההיריון ובדיקות האולטרה סאונד בגין רשלנות רפואית, זאת מאחר ואותו רופא לא אבחן את מצבו הרפואי של העובר בשלב מוקדם של ההיריון ו/או לא הסביר להורים את המשמעות של המומים מהם סובל העובר, בשלב שבו ניתן היה לקבל החלטה האם להמשיך את ההיריון או להפסיקו.
אם הנכם הורים לילד אשר סובל ממומים מולדים קשים ומבעיות רפואיות שונות אשר גורמות לו לחיים בסבל רב, ולא ידעו אתכם במהלך ההיריון בדבר מצבו הקשה של העובר, ייתכן ומדובר במקרה של רשלנות רפואית!
צרו קשר עם משרד עורכי דין בכר על מנת לברר את זכויותיכם וזכויותיו של ילדכם לקבלת פיצוי כספי.
 
קבלו יעוץ משפטי ראשוני ללא התחייבות מצדכם.
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.