חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

רשלנות רפואית – צנתור

700,000 ש"ח בעקבות רשלנות רפואית בצנתור

מהו צנתור

צנתור הוא פרוצדורה הרפואית אשר מבוצעת על חולים אשר סובלים מחסימה של כלי דם (לרוב בלב) ואשר באמצעותה נכנס הרופא עם מכשיר הנקרא צנתר, לתוך כלי הדם החסום ובעצם מביא לשחרור הסתימה באמצעות המסה או דחיפה של קריש הדם אשר חוסם את כלי הדם. צנתור היא אחת הפרוצדורות השכיחות כיום ברפואה וכמות מקרי הרשלנות הרפואית בתחום זה הינה יחסית מעטה. עשרות אנשים נכנסים לחדרי הניתוח לצורך מעבר צנתור מידיי יום ובדרך כלל בסיום התהליך חוזרים במהרה לשגרה ללא שום בעיה.

רשלנות רפואית בצנתור

לא כך קרה למרבה הצער במקרה שהגיע למשרדנו, בו אדם בן 67 נכנס לצנתור בבית החולים ובעקבות רשלנות רפואית במהלך הפרוצדורה, נותר עם פגיעה בשתי רגליו.

בעקבות המקרה הוגשה על ידינו תביעה לביהמ"ש, אליה צורפה חוות דעת רפואית של רופא מומחה אשר קבע כי הצנתור אשר נערך לתובע נעשה בצורה רשלנית ובעקבות כך נרגם לתובע הנזק שממנו הוא סובל. עוד נקבע כי אילו היה מבוצע הצנתור בצורה נכונה, הנזק היה נמנע.

הפיצוי ששולם לנפגע רשלנות רפואית בצנתור

התביעה הסתיימה בסופו של דבר במסגרת הסכם פשרה, לפיו שולם לתובע פיצוי בסך של 700,000 ש"ח מעבר לתגמולי הביטוח הלאומי אשר הוא מקבל ויקבל כל חייו, המסתכמים במעל 1,000,000 ש"ח נוספים.

 

סרטון המסביר את פעולת הצנתור

 


חשוב לזכור בעניין תביעות רשלנות רפואית!

תביעות רשלנות רפואית הן מהקשות ביותר להוכחה וניהול בתחום הנזיקין. רצוי שמי שחושב שנפגע בעקבות רשלנות רפואית, ידאג לקבל ייצוג משפטי ממשרד המוביל בתחום זה, כדי להבטיח את קבלת הפיצוי המקסימלי. לא כל משרד עורכי דין העוסק בתחום הנזיקין, מסוגל לנהל תיק רשלנות רפואית בצורה מקצועית מספיק כדי לנצח. ניהול תיק רשלנות רפואית דורש המון ניסיון וידע משפטי ורפואי.

חושב שנפגעת בעקבות רשלנות רפואית?

צור קשר עוד היום וקבל ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות.

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.