חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

רשלנות רפואית – כירורגייה פלסטית / ניתוח פלסטי

רשלנות רפואית בניתוח פלסטי – תביעות פיצויים

עם עובדות קשה להתווכח! בעמוד זה תוכלו לקרוא על דוגמאות של תביעות פיצויים בגין רשלנות רפואית במסגרת ניתוח פלסטי ו/או בתחום כירורגיה פלסטית – מקרים אמיתיים, אשר טופלו ו/או מטופלים במשרדנו בתקופה האחרונה.

רשלנות רפואית – ניתוח פלסטי הגדלת חזה

בחורה כבת 23 פנתה לאחד ממרכזי הטיפולים הרפואיים הפרטיים במטרה לעבור ניתוח הגדלת חזה. לפני הניתוח נשאלה הבחורה מהו גודל החזה שהיא חפצה בו ובהתאם לכך הובטח לה ע"י הרופא המנתח כי רצונה יכול להתגשם בקלות.

כעבור זמן קצר הוזמנה הבחורה למרכז הרפואי הנ"ל ועברה ניתוח פלסטי, אך זמן קצר לאחר הניתוח חשה הבחורה כי תוצאות הניתוח אינן תואמות את רצונה כפי שהובהר לרופא המנתח. בנוסף חשה הבחורה בכאבים עזים בשדיה וכן חלק מהתפרים החלו להיפתח תוך כדי כך שנוזל מוגלתי יוצא החוצה מאותם תפרים פתוחים. הבחורה פנתה למרכז הרפואי בבקשה לעבור ניתוח מתקן אך הרופא המנתח טען כי מצבה אמור להשתפר עם הזמן, תוך מספר ימים עד שבועות.

מאחר והמצב רק החמיר עם הזמן, פנתה הבחורה למשרדנו ובאמצעותנו הוגשה תביעה כנגד הרופא המנתח והמרכז הרפואי – בגין רשלנות רפואית במהלך ניתוח פלסטי. לאחר ניהול התיק הושג הסכם פשרה לפיו שילמה חברת הביטוח את הפיצוי שנדרש על ידי משרדנו.

רשלנות רפואית – ניתוח פלסטי באף

בחורה בת 21 אשר התכוונה לעסוק בתחום הדוגמנות, החליטה לעבור ניתוח אף (ניתוח פלסטי) על מנת לשפר את מראה פניה ולצורך כך, פנתה לאחד ממרכזי הטיפולים הרפואיים. לאחר שהסבירה לרופא המנתח את דרישותיה ותיארה את מראה האף הרצוי לה, הובטח לה שרצונה יתגשם ללא כל בעיה. דקות ספורות לפני שהוכנסה הבחורה לחדר הניתוח, לאחר שכבר קיבלה את טיפול ההרדמה, נמסרו לה טופסי הסכמה לביצוע הניתוח ומבלי שהוסבר לה על מה היא מתבקשת לחתום, חתמה הבחורה על הטפסים לא לפני שהבטיחו לה שוב שתקבל את צורת האף שביקשה.

לאחר הניתוח התברר לבחורה שהאף המנותח רחוק מזה שהובטח לה: מכוער, לא סימטרי. לאור התוצאות הקשות נאלצה הבחורה לעבור ניתוח פלסטי מתקן על חשבון המרפאה. גם ניתוח פלסטי זה נעשה ברשלנות, ורק החמיר את המצב שכן בנוסף לנכות שנגרמה לבחורה בעקבות המראה האסטטי של האף, כיום היא סובלת בגלל הניתוח גם מבעיה בנשימה דרך האף (קשיי נשימה) ומצב של דיכאון קשה אשר מגיע לכדי נכות נפשית לצמיתות .

משרדנו הגיש בעניין זה תביעה בגין רשלנות רפואית לבית המשפט, אליה צורפה חוות דעתו הרפואית של מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בבית חולים גדול בארץ, בה קובע המומחה הנ"ל חד משמעית, כי מדובר במקרה של רשלנות רפואית חמורה מצד המנתח והמרכז הרפואי – במהלך ניתוח פלסטי ואחריו. מספר חודשים לאחר הגשת התביעה הושג הסכם פשרה עם חברת הביטוח לפיו שולמו הפיצויים שדרש משרדנו בעבור הלקוחה שנפגעה.

נפגעתם בעקבות רשלנות רפואית בניתוח פלסטי?

מגיע לכם פיצוי כספי!

פנו אלינו עוד היום וקבעו פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות מצידכם.

מידע מאמרים נוספים הנוגעים לתביעות רשלנות רפואית בניתוח פלסטי שעשויים לעניין אותך

רשלנות רפואית – מדריך לנפגעים – כל מה שרצית לדעת על רשלנות רפואית. מה לעשות אחרי פגיעה בעקבות רשלנות רפואית? כיצד להכין את התיק לקראת פגישה עם עורך דין? ועוד…

רשלנות רפואית – פיצויים מירביים על תביעה בגין נזקי גוף – קראו איך ניתן להגדיל את הסיכוי לקבל את הפיצוי המקסימאלי לאחר פגיעה בעקבות רשלנות רפואית בניתוח פלסטי.

רשלנות רפואית ניתוח פלסטי מידע כללי לנפגעי רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים.

הסכמה מדעת – איך יודעים מתי הייתה הסכמה מדעת ומתי לא הייתה הסכמה מדעת במקרים של ניתוח פלסטי. משמעות אי מתן הסכמה מדעת על ידי המנותח עלולה להיות עילת תביעה בגין רשלנות רפואית.

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.