חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

רשלנות רפואית ניתוח הגדלת חזה

פיצוי בגין רשלנות רפואית בניתוח להגדלת חזה

מזה כמה עשורים נשים רבות בישראל ובעולם מחליטות לעבור ניתוח הגדלת חזה. מדובר בניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר בקרב נשים ורבות מהן פוקדות במהלך חייהן את המרפאות לכירורגיה פלסטית, לשם ביצוע ניתוח זה על מנת לנסות ולשפר את מראן החיצוני. אולם, כמו כל ניתוח, גם ניתוח הגדלת חזה מגלם בחובו סיכונים רבים.

הסיכונים בניתוח הגדלת חזה?

– דימומים, שטפי דם, ונפיחות;
– זיהומים;
– יצירת קרע בשתל ודליפת הסיליקון מתוך השתל, הגורמת לשינוי צורתו של השד או להופעת גוש בצמוד אליו;
– צניחת השדיים, אשר מחייבת לא פעם ניתוח מתקן של הרמת חזה;
– שינוי בתחושה (חוסר תחושה או רגישות יתר);
– יצירת "מעטפת" סביב השתל אשר נקראת "קופסית" אשר גורמת לאי נוחות, התקשות השד ושינוי צורתו.
עם זאת, רבות מן הנשים אשר עוברות את ניתוח הגדלת חזה אינן מודעות לסיכונים הרבים הגלומים בביצוע ניתוח זה, ככל התערבות כירורגית בגוף האדם, ונופלות קורבן למקרי רשלנות רפואית בניתוח הגדלת חזה.

הדמיה של ניתוח הגדלת חזה בחתך בקפל התת שדי

מקרים שבהם עשוי ביהמ"ש לקבוע שהייתה רשלנות רפואית בניתוח הגדלת חזה

במקרים רבים בתי המשפט בישראל הכירו בקיומה של רשלנות רפואית בניתוח להגדלת חזה. מקרה לדוגמא הוא תביעתה של תובעת, אשר עברה שני ניתוחים להגדלת החזה, כשלאחריהם נזקקה לניתוחים מתקנים. הסיבה לכך הינה, שכתוצאה משני הניתוחים, נותרה התובעת עם שדיים מכוערים, בלתי סימטריים ומצולקים, עקב היווצרות "קופסית" בשד. סיכון זה של היווצרות ה"קופסית" בשד אף לא הופיע בטופס ההסכמה, עליו חתמה התובעת טרם הניתוח ולא הוסבר לה כלל על קיומו של סיכון זה. בסופו של דבר, פוצתה התובעת, ובין היתר נפסקו לה 200,000 ₪ עבור כאב וסבל.

הניסיון שלנו בייצוג בתיקי רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים

משרדנו עוסק מזה שנים רבות בייצוג נפגעות רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים, על כל סוגי הניתוחים ולרבות ניתוחים להגדלת חזה.
הניסיון והידע הרב שנצבר במשרדנו, בזכות ניהול תיקי רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים רבים, מעניק לנו יתרון משמעותי בניהול תיקים שכאלו אל מול הגורמים הרשלניים הרלוונטיים ומאפשר לנו להעניק ללקוחות המשרד סיכוי גבוה להצליח בתביעותיהם לשם קבלת הפיצוי המקסימלי, תוך ניהול הסיכון והסיכוי במהלך הטיפול בתיק בצורה שקולה ואחראית.
חושבת שנפגעת בעקבות רשלנות רפואית בביצוע ניתוח להגדלת חזה?
סבורה כי לפני הניתוח לא הוסברו לך כראוי מכלול הסיכונים והסיכויים הכרוכים בביצוע הניתוח?
אם קיים בלבך חשש ולו הקל שבקלים, שנפגעת בעקבות רשלנות רפואית בניתוח להגדלת חזה, צרי קשר עם משרדנו עוד היום על מנת לברר את סיכויי התביעה, וקבעי פגישת ייעוץ ראשונה ללא כל התחייבות מצדך.
לפרטים אודות דוגמה למקרה שטופל לאחרונה במשרדנו לחצו כאן – רשלנות רפואית ניתוח חזה
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.