חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

רשלנות רפואית ניתוח חזה – פיצוי למנותחת

פיצוי לנפגעת רשלנות רפואית בניתוח הגדלת חזה

רופא מנתח, אשר התרשל בביצוע ניתוח הגדלת חזה, ישלם למנותחת פיצוי בגין נזקי הגוף שנגרמו לה.

הפיצוי ישולם לנפגעת לאחר שזו הגישה לביהמ״ש, באמצעות משרד עורכי דין בכר, תביעת רשלות רפואית כנגד הרופא הרשלן. כבר לאחר ישיבת קדם המשפט הראשונה נחתם הסדר פשרה בין הצדדים לפיו התחייב הרופא הרשלן (שהסתבר כי כלל אינו מומחה בתחום הכירורגיה הפלסטית), לשלם לנפגעת את הפיצוי המגיע לה בעקבות הנזקים שנגרמו לה בגין הניתוח הכושל.

רשלנות רפואית בניתוח פלסטי – אחת התביעות השכיחות בתחום הרשלנות הרפואית

רשלנות רפואית בניתוח פלסטי הינה מקרה שכיח ביותר. ניתן לומר היום שתחום הרפואה הפלסטית מהווה אחד משני תחומי הרפואה העיקריים, אשר במסגרתם מוגשות תביעות רשלנות רפואית. הפופולאריות של ניתוחי הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה וכד', הכספים הרבים אשר מתגלגלים בתחום זה ומוערכים במאותו מיליוני שקלים מידיי שנה, והעובדה שכיום אין חוק האוסר על רופא שאינו מומחה בתחום הכירורגיה הפלסטית לערוך ניתוח פלסטי, מביאים לכך שמאות ואולי אלפי מקרי רשלנות רפואית בניתוח פלסטי מתרחשים מידיי שנה.

ייצוג משפטי לנפגעות רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים

משרד עורכי דין בכר מייצג נפגעות רשלנות רפואית רבות, אשר נפגעו בעקבות ניתוחים פלסטיים כושלים, ובמיוחד בעקבות ניתוחי הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה וכד'. התביעות מוגשות בעקבות נזקים קשים שנגרמו למנותחות כגון צלקות קשות, חוסר סימטריה, חוסר פרופורציה, תוצאה בלתי סבירה של הניתוח, אובדן תחושה, חוסר התאמה בין התוצאה שהובטחה למנותחת לפני הניתוח והתוצאה שהתקבלה בסיומו, אי קבלת הסכמה מדעת מצד המנותחת ועוד.
לא תמיד ניתן לבצע ניתוח מתקן. לעיתים הנזקים הנגרמים בעקבות רשלנות רפואית בניתוח פלסטי קשים ובמקרים שבהם הנזק הוא לצמיתות, הפיצוי אשר מגיע למנותחת יכול להגיע לסכומים גבוהים ביותר.

נזק נפשי בעקבות רשלנות רפואית בניתוח חזה

חשוב לציין בעניין זה כי במקרים רבים של נזקים כתוצאה מרשלנות רפואית בניתוח פלסטי, ובמיוחד כאשר מדובר במקרי רשלנות רפואית בניתוח חזה, הנזק אינו מסתכם בנזק פיזי בלבד, והוא גורר אחריו גם נזק נפשי כלשהו למנותחת, היות ומדובר באיבר הקשור מאד לדימויה העצמי. כאשר נגרמת פגיעה נפשית שכזו בעקבות רשלנות רפואית, ברור שהפיצוי שמגיע למנותחת הינו אפילו גבוה עוד יותר.
נפגעת בעקבות רשלנות רפואית בניתוח פלסטי הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה וכד'?
ייתכן ומגיע לך פיצוי כספי!
צרי קשר עם משרד עורכי דין בכר עוד היום על מנת לברר את זכויותיך לתבוע פיצוי מהרופא הרשלן.
פגישת ייעוץ ראשונה ללא כל התחייבות מצדך.
מידע ומאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך הקשורים לתחום רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים:
הסכמה מדעת – לפני ניתוח פלסטי חובה על המנתח לקבל את הסכמתו של המנותח לעבור את ההליך הניתוחי. קראו מהי חובתו של המנתח כלפי המנותח, בנוגע לקבלת הסכמה מדעת.
ניתוח פלסטי – קראו על עוד דוגמאות תיקי רשלנות רפואית בניתוח פלסטי אשר טופלו במשרד עורכי דין בכר לאחרונה.
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.