חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

טיפים חשובים למי שאמור להופיע בפני ועדה רפואית במסגרת ביטוח לאומי

6 טיפים למי שמתעתד להופיע לבדיקה בפני ועדה רפואית במסגרת ביטוח לאומי:

כמי שכבר למעלה מ-20 שנה, מייצגים נפגעים בפני ועדות רפואיות במסגרת ביטוח לאומי, ערכנו עבורכם רשימה של 6 טיפים חשובים שכדאי לדעת וליישם לפני בדיקה בפני ועדה רפואית. אתם מוזמנים לקרוא וליישם את הטיפים הללו על מנת להעלות סיכויי הצלחתכם.

עזור לוועדה הרפואית באמצעות סימון החומר הרפואי

1. דאג לכך שכל החומר הרפואי הרלוונטי נמצא בידך לפני שאתה מגיע לוועדה. הכן עותק ממנו לוועדה ואפילו דאג לסמן ולמקרקר לוועדה בדיוק את הקטעים הרלוונטיים בכל מסמך ומסמך, על מנת שיהיה לה יותר קל ומהיר לקרוא על מצבך הרפואי מאז הפגיעה ועד אותו היום.

רשימה של כל הבעיות הרפואיות

2. הכן לעצמך רשימה של כל הבעיות הרפואיות שנגרמו לך בעקבות התאונה והבא אותה איתך לוועדה. אתה רשאי להוציא את הרשימה במהלך הועדה ולקרוא ממנה כדי שלא תשכח כלום.

בדוק את זהות הרופאים בוועדה הרפואית

3. מיד בכניסה לחדר הועדה, וודא שהרופאים היושבים בהרכב הועדה, הם מומחים בתחומים הרפואיים שבהם נפגעת. למשל, אם נפגעת בתחום האורטופדי, וודא שיושב מולך אורטופד וכו'.

לזכור לספר לוועדה הרפואית על ההשפעה התפקודית

4. ספר לחברי הועדה איך מצבך הרפואי משפיע עליך מבחינה תפקודית בחיי היומיום בבית ובעבודה, במה אתה מוגבל ומה אתה מתקשה לעשות בעקבות המצב.

שיתוף פעולה עם הוועדה הרפואית

5. בעת הבדיקה הקלינית, שתף פעולה עם דרישות רופאי הועדה, על מנת שיוכלו לבדוק אותך ולקבל תמונה אמיתית על מצבך הרפואי ובהמשך יוכלו לקבוע לך את אחוזי הנכות בצורה נכונה.

חשוב לקרוא לפני שחותמים

6. לאחר השיחה עם חברי הועדה, תידרש לחתום על פרוטוקול הועדה. קרא אותו בעיון לפני החתימה ובמידת הצורך, בקש לתקן או להוסיף בו דברים חשובים שנשמטו מדבריך.

צפויים לעמוד בפני ועדה רפואית בביטוח לאומי?
צרו קשר עם משרדנו וקבל פגישת יעוץ ראשונית ללא כל התחייבות.
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר באמצעות הלינק הזה

תומר בכר, עורך דין ונוטריון
מעל 20 שנות ניסיון בייצוג בוועדות רפואיות

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.