חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מיאסטניה גרביס – כל הזכויות והפיצויים

מיאסטניה גרביס – איך לקבל את כל הזכויות והפיצוי?

מיאסטניה גרביס היא מחלה נוירולוגית אשר לחולים בה יש פגיעה בפעילות של שרירים מסויימים בגוף. המיאסתניה גרביס הינה מחלה אוטואימונית שתוקפת ומחלישה את המערכת החיסונית של הגוף ומתבטאת בין היתר בחולשת שרירים כרונית. החולים במיאסטניה גרביס מרגישים שאינם יכולים להפעיל את השרירים בצורה הרגילה בשל חולשה במנוחה ובמאמץ גם יחד ועקב כך הם למעשה הופכים למוגבלים בתנועות של האיברים הפגועים (רגליים, ידיים וכו'). כל שריר רצוני עלול להיפגע כתוצאה מהתפרצות המחלה, אולם הפגיעות השכיחות של מאיסטניה גרביס הן בשרירי הגפיים, והן גורמות לקושי רב בביצוע פעולות עם הידיים, חולשה ורעידות ברגליים, קשיי הליכה, עמידה וכו'.

איזה זכויות מגיעות לסובלים ממיאסטניה גרביס?

מבחינת זכויות וקבלת פיצויים, הרי שחולים הסובלים ממאיסטניה גרביס עשויים להיות זכאים לקבלת קצבת נכות כללית, קצבת ניידות (לרבות זכאות לקניית רכב בהנחת מס משמעותית) וכן קצבאות נוספות מן המוסד לביטוח לאומי כגון סיעוד, שירותים מיוחדים וכו'. בנוסף, עשויים להיות זכאים החולים במחלת מאיסטניה גרביס לקבלת תו נכה, הנחות בתשלומי ארנונה ועוד זכויות במוסדות וארגונים שונים.

איך נקבע גובה הפיצוי לסובלים ממיאסטניה גרביס?

גובה הפיצוי (שיעור הקצבאות מביטוח לאומי) נקבע בהתאם לגובה הנכות, שיעור אי כושר העבודה וחומרת המוגבלות בניידות. ככל שהנכות גבוהה יותר, כך הזכויות נרחבות יותר והקצבאות גבוהות יותר. לכן, מומלץ להגיש את כל התביעות באמצעות עורך דין העוסק בתחום זה, שידע כיצד לייצג את החולה במאיסטניה גרביס בצורה היעילה ביותר ויעלה באופן זה את סיכויי ההצלחה בצורה משמעותית.

ייצוג משפטי לחולי מיאסטניה גרביס

משרדנו עוסק בייצוג נפגעי מאיסטניה גרביס במסגרת מימוש זכויותיהם מול הגורמים הרלוונטיים שצויינו לעיל. הליווי המשפטי והייצוג כולל הגשת התביעות השונות, הכנה וייצוג בפני הועדות הרפואיות השונות, ערעורים במידת הצורך ולמעשה כל מה שמתחייב מבחינה משפטית לצורך קבלת הפיצוי המקסימלי.

כך לדוגמא, אדם הסובל ממאיסטניה גרביס והגיש לבדו תביעה לקבלת קצבת ניידות, נדחה ע"י הועדה הרפואית בטענה שהוא אינו עומד בקריטריונים המזכים בקצבה. לאחר שהגיע למשרדנו לקבלת ייצוג משפטי, הגשנו עבור אותו אדם ערעור ובמסגרתו הוכיח עורך דין תומר בכר שהלקוח אכן עונה על הקריטריונים המזכים בקצבה. הועדה הרפואית במסגרת הערעור קיבלה את הטיעונים המשפטיים וקבעה כי הלקוח זכאי לקבלת קצבת ניידות של אלפי שקלים בכל חודש למשך כל חייו, ובנוסף גם להנחה משמעותית במס לצורך קניית רכב חדש, תן נכה ועוד זכויות נוספות.

אובחנת כחולה במחלת מאיסטניה גרביס?

ייתכן מאד ומגיע לך פיצוי כספי וזכויות שונות.

צור קשר עוד היום עם משרדנו וקבע פגישת יעוץ ראשוני ללא כל התחייבות!

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.