חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

נכות כללית – מידע חשוב לתובעים

תביעת נכות כללית – תשובות לשאלות נפוצות

שאלות רבות מופנות למשרדנו בנוגע לתביעות נכות כללית ביטוח לאומי. בעמוד זה, אשר הינו המשך של עמוד קודם העוסק בשאלות נפוצות בנושא נכות כללית, ריכזנו עבורכם התשובות לשאלות נפוצות נוספות.

למי כדאי לבחון אפשרות הגשת תביעת נכות כללית?

כל מי שמרגיש או יודע, שהוא סובל ממחלה קשה אשר מתבטאת בנכות גבוהה, כדאי לו לבדוק אפשרות להגשת תביעה במסגרת ביטוח לאומי נכות כללית. מחלות קשות כגון סכרת, סרטן (על כל סוגיו), מחלות ריאות, מצב שלאחר אירוע מוחי או אירוע לב קשה, אובדן ראיה, שיתוק בגפיים העליונות או בגפיים התחתונות, הגבלות קשות בהנעת עמוד השדרה וכד', נחשבות למחלות שעשויות לזכות את הסובל מהן בנכות כללית. לפיכך, מי שחולה באחת ממחלות אלו או מחלות קשות אחרות, כדאי לו לבחון אפשרות של הגשת תביעת נכות כללית.

איך הכי טוב לבחון את הסיכוי להצליח בהגשת תביעת נכות כללית?

הדרך הטובה ביותר לבדוק האם יש לתובע סיכוי להצליח בתביעת נכות כללית הינה באמצעות פניה לעורך דין המתמחה בניהול תביעות מסוג זה במסגרת ביטוח לאומי. עורכי דין העוסקים בייצוג תובעי נכות כללית ידעו להעריך את סיכויי הצלחת התביעה מבעוד מועד, יוכלו להנחות את התובע לגבי אילו מסמכים עליו להשיג על מנת להעלות את סיכויו להצלחה וכיצד להתנהג בבדיקת הועדה הרפואית (איך להציג בפני הרופאים את המצב הרפואי וכד') בכדי לשפר את הסיכוי לקבל את הקצבה.

מה הטעות הנפוצה ביותר שעושים התובעים במסגרת נכות כללית?

ללא ספק הטעות הכי גדולה שיכולים תובעים במסגרת נכות כללית לעשות הינה לנסות ולנהל את התיק בכוחות עצמם או בעזרת חברות וגופים שונים ומשונים המבטיחים להם הבטחות לייצוג מוצלח מול הועדה הרפואית.
אנו מקבלים פניות רבות מאנשים אשר לא ניגשו בתחילת התהליך, לקבל ייצוג משפטי של עורכי דין העוסקים בייצוג תובעי נכות כללית. אנשים אלו מבקשים ולעיתים אף מתחננים שנסייע להם בהמשך ניהול התביעה מול הביטוח הלאומי, לאחר שנכשלו בניהולו קודם לכן בשל כך שלא קיבלו ייעוץ משפטי מתאים של עורכי דין. למרבה הצער בחלק מן המקרים התיק מגיע במצב כל כך גרוע, לאחר שנעשו בו טעויות רבות ומשמעותיות, עד כי לא ניתן יותר להצילו. אולם, במקרים שבהם כן ניתן להציל את מצב התיק, אנו עושים כל שביכולתנו על מנת שהתובע יקבל את המגיע לו במסגרת נכות כללית.
אם גם אתה סובל ממחלה קשה, סביר להניח שמגיעה לך קצבת נכות כללית מביטוח לאומי.
צור קשר עוד היום עם משרדנו וקבל ייעוץ משפטי ראשוני והערכת סיכויי התביעה ללא כל התחייבות מצדך.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

 

 

  • נכות כללית – מי זכאי לקבל קצבת נכות כללית? איך נקבעת גובה הקצבה? מה צריך להוכיח וכד'.
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.