חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

נפגעי איבה – נהג אמבולנס הוכר כנפגע לאחר מאבק משפטי

ביטוח לאומי הכיר בנהג אמבולנס כנפגע פעולות איבה לאחר מאבק משפטי של עו"ד תומר בכר

ביטוח לאומי דחה את תביעתו של הנהג להכרה כנפגע פעולת איבה. לאור דחיית התביעה, פנה הנהג למשרד עורכי דין תומר בכר, בבקשה לייצגו במסגרת ערעור על החלטת המוסד לביטוח לאומי. לאחר בחינת התיק, הוגש ערעור לביהמ"ש המחוזי, במהלכו הוכח ע״י עו"ד תומר בכר, כי בעקבות המראות הקשים שראה לאחר שהשתתף בפינוי פצועים בפיגוע ספציפי פיתח תסמונת פוסט טראומטית קשה ביותר, הוכר נהג אמבולנס מד״א כנפגע פעולת איבה.
במדינת ישראל ישנם נפגעי פעולות איבה רבים אשר למרות פגיעתם הברורה, אינם מוכרים באופן מיידי על ידי ביטוח לאומי ומשרד הבטחון כנפגעי פעולות איבה. אותם נפגעים נאלצים לנהל הליך מסובך ומורכב מול המערכת המשומנת שאמורה לפצות אותם על מנת לזכות בסופו של דבר בפיצוי המגיע להם.
ללא ייצוג של משרד עורכי דין, המתמחה בניהול תיקים של נפגעי פעולות איבה, הסיכוי להצליח בהליך מול הגורמים הרלוונטיים נמוך מאד.

הייצוג המשפטי המקצועי של משרד עורכי דין תומר בכר

משרד עורכי דין בכר הינו בעל התמחות בניהול תיקי נפגעי פעולות איבה ומאחוריו תיקים רבים שהסתיימו בהצלחה, במסגרתם קיבלו לקוחות המשרד פיצוי על נזקים שנגרמו להם בעקבות נזקים גופניים או נפשיים תוצאת פעולת איבה (פיגוע, מלחמה וכד').
אם גם אתה או יקיריך, נפגעתם בעקבות פעולת איבה, צור קשר עם משרד עורכי דין בכר עוד היום על מנת לברר את זכויותיך לקבלת פיצוי מהמדינה.
ייעוץ ראשוני לנפגעי פעולות איבה ניתן על ידי משרד עורכי דין בכר לא כל התחייבות מצד הנפגע.
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.