חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

תביעה לפיצוי בגין פגיעה נפשית לאחר מציאת גופת אח שנחטף ונרצח

פגיעה נפשית כתוצאה ממציאת גופתו של אח שנחטף ונרצח באכזריות ע"י מחבלים

במהלך האינתיפאדה השנייה נרצח באכזריות אחיו של התובע, לאחר שנחטף ע"י פלסטינים ועבר עינויים קשים ביותר. התובע, שהיה קשור מאד לאחיו המנוח, נטל חלק פעיל במיוחד בחיפושים אחר אחיו החל מהיום הראשון של היעלמותו ועד ליום מציאת הגופה יומיים לאחר מכן.
גופת אחיו המנוח של התובע, נמצאה במטע זיתים כשהיא כפותה באמצעות רצועות פלסטיק. על הגופה ניכרו באופן בולט סימני התעללות קשים ביותר ונמצאו בין היתר פצעי דקירה רבים, שפשופים בעור וסימני חבלות קשות כמעט בכל חלקי הגופה.
חשוב לציין בעניין זה כי מעבר למחזה הנורא שאליו נאלץ להיחשף התובע עם מציאת גופת אחיו, גם את זיהוי הגופה במרכז לרפואה משפטית ביצע התובע, אשר נדרש לצורך כך כמובן להיחשף לזוועה של מחזה גופת אחיו המנוח פעם נוספת, כשהיא במצב קשה ביותר לאחר ההתעללות שבוצעה בה ע"י רוצחיו.

פגיעה נפשית בעקבות מראות קשים

מאז האירוע סובל התובע מפגיעה נפשית קשה ביותר, הבאה לידיי ביטוי בין היתר בתסמונת פוסט טראומה PTSD, בהפרעות שינה חמורות המלוות בסיוטים שתכניהן קשורים לחיפוש אחיו המנוח ומציאת גופתו ולמעשה הוא אינו מסוגל להירדם ללא תרופות מתאימות, התקפי חרדה ופאניקה עד כדי אובדן עשתונות ותחושת עילפון, חרדות, מחשבות אובדניות, תחושת זעם ועצבנות יתר, פלשבקים של המראה הקשה של גופת אחיו וקולות דיבור וצעקות בשפה הערבית, אשר אליהם נחשף במהלך החיפושים, הלוצינציות של דמויות ערבים ובידם סכין המלוות בתחושת דחייה וגועל מקרבת אנשים אשר מביאים להימנעות מקשר, סף תסכול נמוך ביותר וכו'.

תביעה להכרה כנפגע פעולות איבה

התובע הגיש תביעה לתגמול רפואי ולהכרה כנפגע פעולות איבה לפי חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה, תש"ל – 1970, אך למרות כל האמור לעיל, נדחתה תביעתו זו לאור החלטת הרשות המאשרת שלא לאשרה, בנימוק שמהחומר שהובא בפניה לא עולה קשר בין מצבו הנפשי של התובע ובין האירוע נשוא תביעתו. המשמעות של דחיית התביעה הינה שהתובע לא מוכר כנפגע פעולות איבה על פי החוק.
בעקבות החלטה זו, פנה התובע למשרדנו – משרד עורכי דין בכר, לצורך קבלת ייצוג במסגרת הליך של ערעור על ההחלטה.
משרדנו בדק את הנושא ולאחר גיבוש החומר הרלוונטי הגיש ערעור מתאים לבית המשפט המחוזי בתל אביב. הערעור מתנהל בימים אלו.
נפגעת בעקבות פעולת איבה – פיגוע טרור?
 
צור קשר עוד היום עם משרדנו על מנת לברר את זכויותיך לקבלת פיצויים
עורכי דין מייעצים ללא כל התחייבות מצידך !
נושאים נוספים הקשורים לתביעות במסגרת ביטוח לאומי:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.