חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

גזזת – למעלה מ-500,000 ש"ח פיצוי בגין 87% נכות לצמיתות

גזזת – למעלה מ-500,000 ש"ח פיצוי בגין 87% נכות לצמיתות

איך קיבל נפגע גזזת נכות בשיעור של 87% לצמיתות ולמעלה מ-500,000 ש״ח פיצוי?

נכות בשיעור של 87% לצמיתות נקבעה לאדם אשר עבר בילדותו טיפולים בהקרנות נגד גזזת.

תביעת הגזזת – ועדת המומחים

תביעתו של הנפגע הוגשה ע״י עורך דין תומר בכר אשר גם ייצג את הנפגע מול ועדת המומחים ובהמשך גם במסגרת הועדה הרפואית. למרות שלא היו בידיי הנפגע כל ראיות לכך שעבר בילדותו טיפולים בהקרנות נגד גזזת ולא היה באפשרותו להביא עדים, שיעידו עבורו על כך שאכן עבר טיפולים בהקרנות נגד גזזת, ועדת מומחים אשר בדקה אותו, אישרה וקבעה כי הוא אכן עבר טיפולי הקרנות נגד גזזת בילדותו.

תביעת הגזזת – הועדה הרפואית

בהמשך, נדרש הנפגע לעמוד לבדיקה בפני ועדה רפואית, לצורך קביעת שיעור נכותו בעקבות ההקרנות בילדותו. במסגרת בדיקת הועדה הרפואית הוכח כי הנפגע סובל מנזקים רפואיים ממשיים לרבות פגיעה נוירולוגית קשה (בעקבות גידול מסוג מנינגיומה שהוסר ממוחו), פגיעה בראיה, פגיעה במערכת האנדוקרינולוגית, פגיעה נפשית ועוד. לאור מצבו הרפואי הקשה קבעה הועדה הרפואית לנפגע נכות בשיעור של 87% לצמיתות, רטרואקטיבית החל משנת 1995 (תאריך תחילתו של חוק הפיצויים לנפגעי ההקרנות נגד גזזת).

תביעת הגזזת – הפיצוי

משמעות הקביעה הנ״ל הינה שהתובע קיבל במסגרת תביעתו כנפגע גזזת, מענק נכות בשיעור של למעלה מ-150,000 ₪ וכן קצבת נכות חודשית גבוהה בסך של כ-1,800 ₪ מידיי חודש לכל חייו. בנוסף, מאחר והוכר רטרואקטיבית החל משנת 1995, קיבל הנפגע את כל קצבאות הנכות החודשיות רטרואקטיבית החל משנת 1995 אשר הסתכמו בסך כולל של כ-210,000 ₪ וכן עוד סכום נוסף בגין הלנה של הסכומים הנ״ל, אשר הסתכם בלמעלה מ-50,000 ₪.
כל סכומי הפיצוי שקיבל הנפגע במסגרת התביעה הנ״ל, משולמים לו בנוסף לקצבאות נכות נוספות אותן הוא מקבל ו/או יהיה זכאי לקבל, במסגרת ביטוח לאומי ו/או גורמי פיצוי אחרים.

עילת תביעה נוספת לנפגעי גזזת

יש לציין כי לנפגע ישנה עילת תביעה נוספת בגין נזקיו הרפואיים, כנגד מדינת ישראל, בגין רשלנותה של המדינה בטיפול בו כמי שעבר טיפולים בהקרנות נגד גזזת. כל סכום פיצוי שיקבל הנפגע במסגרת תביעת פיצויים זו, יתווסף כמובן לסכומים שכבר קיבל ויקבל כאמור לעיל.

הניסיון שלנו בייצוג נפגעי גזזת

משרד עורכי דין בכר מייצג מזה שנים רבות את נפגעי ההקרנות נגד גזזת, בתביעותיהם במסגרת חוק הפיצויים ובמסגרת תביעות הרשלנות כנגד המדינה. הידע והניסיון הרב שנצבר במשרד עורכי דין בכר, בניהול תיקים מסוג זה, מאפשר את השגת הפיצוי המקסימאלי לנפגעים.

עברת טיפולים בהקרנות נגד גזזת בישראל או בחו״ל? ייתכן ומגיע גם לך פיצוי על נזקייך הרפואיים והנפשיים.
צור קשר עם משרד עורכי דין בכר עוד היום וקבל ייעוץ משפטי ראשוני אודות זכויותיך לקבלת פיצוי.
קבע פגישת ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות מצדך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.