חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

למעלה מ-6,000,000 ש"ח פיצויים לנפגע שיתוק מוחין בעקבות רשלנות רפואית

למעלה מ-6,000,000 ש"ח פיצויים לנפגע שיתוק מוחין בעקבות רשלנות רפואית

נפגע שיתוק מוחין יקבל למעלה מ-6,000,000 ש"ח פיצויים בעקבות רשלנות רפואית

פיצוי בסך של למעלה מ-6,000,000 ₪ ישולם לילד שנולד עם שיתוק מוחין בעקבות רשלנות רפואית בלידה. כך נקבע במסגרת הסדר פשרה אליו הגיעו התובעים, הוריו של הילד ובית החולים שבו נולד.
עורך דין תומר בכר בראיון בעניין הצלחת תביעה לקבלת פיצויים בסך מיליוני שקלים בגין שיתוק מוחין שנגרם בעקבות רשלנות רפואית בלידה

פרטי התביעה

את התביעה לפיצויים הגישו הוריו של הילד לבית המשפט המחוזי בחיפה, באמצעות עורך דין תומר בכר המייצג את המשפחה. במסגרת התביעה נטען כי מצבו הרפואי של הילד, כלומר שיתוק מוחין קשר ממנו הוא סובל, נגרם אך ורק בעקבות רשלנות רפואית מצד רופאי בית החולים בו נולד.
את טענותיהם גיבו התובעים בחוות דעת רפואיות של מיטב הרופאים בארץ, המתמחים בתחומי הרפואה הרלוונטיים כגון גניקולוגיה ומילדות, נוירולוגיית ילדים, שיקום וכו'. המומחים הרפואיים קבעו באופן ברור וחד משמעי כי במקרה זה קיים קשר סיבתי ברור בין שיתוק מוחין ממנו סובל התובע ובין רשלנות רפואית מטעם רופאי בית החולים.

התוצאה המשפטית

לאחר התנהלות של מספר שנים בפני ביהמ"ש, במסגרתה הוצגו ראיות לקיומה של רשלנות רפואית כאמור לעיל, הגיעו הצדדים להסכם פשרה במסגרתו שולמו לילד ולמשפחתו פיצויים בסך כולל של למעלה מ-6,000,000 ₪ מחברת הביטוח של בית החולים והמוסד ביטוח לאומי.
הדוגמא המפורטת לעיל הינה תיק אחד מיני רבים אשר טופלו ומטופלים במשרדנו בנושא זה של תביעות לפיצויים לנפגעי שיתוק מוחין בעקבות רשלנות רפואית בלידה.
ילדך סובל משיתוק מוחין בעקבות הלידה?
ייתכן מאד והסיבה לכך הינה רשלנות רפואית!
צור קשר עוד היום עם משרדנו על מנת לברר את זכויותיו של ילדך לקבלת פיצוי כספי!
קבע פגישת ייעוץ ראשונה ללא כל התחייבות בתיקי שיתוק מוחין בעקבות רשלנות רפואית.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.