חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

נפגע תאונת דרכים ועבודה יקבל פיצוי בסך של כ-8,700,000 ₪

נפגע תאונת דרכים ועבודה יקבל פיצוי בסך של כ-8,700,000 ₪

פיצוי בסך של כ-8,700,000 ₪ ישולם לנפגע תאונת דרכים ועבודה

איך הצלחנו לקבל עבור לקוח משרדנו פיצוי שיא בסך של כ-8,700,000 ₪ מביטוח לאומי וחברת הביטוח, לאחר שנפגע בתאונת דרכים בדרך לעבודה? ובכן, שילוב של מקצועיות וניסיון של מעל 20 שנה בתחום הנזיקין והביטוח, זו התשובה.

נסיבות המקרה – תאונת דרכים בדרך חזרה מהעבודה

מדובר בלקוח, צעיר בן 19 שהחל לעבוד בעבודה הראשונה בחייו, כאשר בזמן החזרה מהעבודה לביתו ברכב ההסעה, נפגע בתאונת דרכים קשה מאוד ונגרמה לו פגיעה רב מערכתית.

ניהול התביעה מול ביטוח לאומי

משרדנו ניהל עבור התובע את ההליך במסגרת ביטוח לאומי (תאונת עבודה) אשר ארך מספר שנים וכלל בדיקות בוועדות רפואיות רבות, הן במסגרת דרג ראשון והן במסגרת ועדות רפואיות לעררים. בסופו של דבר, בסיום שלב הועדות הרפואיות של ביטוח לאומי, נקבעה ללקוח נכות בשיעור של 98% לצמיתות (נכות רפואית) ועם הפעלת תקנה 15 הועלתה נכותו ל 100% לצמיתות.

המשמעות של קביעת נכות שכזו היא שהמוסד לביטוח לאומי שילם וישלם לתובע במהלך חייו פיצוי בסך של כ 7,600,000 ₪.

נכות שמזכה בפטור מתשלום מס הכנסה

בנוסף, בעקבות ההישג מול ביטוח לאומי, הלקוח זכאי לפטור ממס הכנסה (על פי החוק מי שנקבעה לו נכות בשיעור של מעל 90% זכאי לפטור מלא מתשלום מס הכנסה) לכל החיים עד תקרה של כ-600,000 ₪ מידיי שנה (כלומר, חיסכון של מיליוני שקלים נוספים במצטבר לאורך כל החיים).

ניהול התביעה מול חברת הביטוח

מיד עם סיום הייצוג המשפטי במסגרת הועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי, הוגשה על ידי משרדנו תביעה המשפטית כנגד החברה הביטוח אשר ביטחה את הרכב בו נסע הלקוח בביטוח חובה.

עוד בטרם הוגשו כתבי הגנה יצרה חברת הביטוח שביטחה את הרכב, קשר עם משרדנו בניסיון לסיים את התיק בפשרה והציעה סכום פיצוי נוסף (לא מבוטל) של 500,000 ₪ מעבר לסכום שהתקבל ויתקבל (באופן חודשי) הממוסד לביטוח לאומי כפי שפורט לעיל.

לאחר שביצענו הערכה של התיק, המלצנו ללקוח לדחות את הצעת הפשרה מאחר וחשבנו שמגיע לו פיצוי יותר גדול מחברת הביטוח והלקוח קיבל את הצעתנו, על אף חששות כבדים שהרי מדובר בסכום לא מבוטל וקיימת הייתה אפשרות שהתיק "יבלע" בתגמולי המוסד לביטוח לאומי ולמעשה הלקוח ישאל ללא כל פיצוי מחברת הביטוח.

לאור תשובתנו השלילית להצעת הפשרה חברת הביטוח הפנתה את הייצוג לעו"ד חיצוני מאחד מהמשרדים המוכרים והמובילים בתחום.

במסגרת ניהול ההליך בבית המשפט, לאחר שהוגש כתב הגנה מטעם חברת הביטוח, בניגוד למקובל ולאחר שבחנו את נתוני התיק ביקשו מאיתנו עורכי הדין של חברת הביטוח לנהל מו"מ ישיר מולנו, בניסיון לסיים את התיק בכל זאת בפשרה.

הליך המשא ומתן

במסגרת מו"מ ולאחר בחינת נתוני התיק התגבשה במשרדנו הערכה כי התובע צריך להיות מפוצה בסכום של 1,100,000 ₪ (בהתחשב הכך שהתובע קיבל ויקבל לתגמולי הביטוח הלאומי המסתכמים בעוד כ- 7.6 מיליון ₪).

במסגרת מו"מ ישיר מול עורכי הדין של חברת הביטוח העברנו אליהם את הצעתנו לסיום התיק בסך של 1,100,000 ₪.

בתחילה, הנתבעת לא הייתה מוכנה כלל לדבר על סכום זה, אך לאחר שביקשנו להתקדם בניהול ההליך בבית המשפט, חזרה בה חברת הביטוח מהתנגדותה וקיבלה את הצעתנו לפשרה בסך של 1,100,000 ₪ נוספים מעבר לפיצוי שקביל ויקבל הלקוח מהביטוח הלאומי.

כך יצא שהלקוח קיבל בסופו של דבר פיצוי בסך של למעלה מ-8,700,000 ש"ח בעקבות התאונה.

נפגעת בתאונת דרכים במסגרת העבודה?

צור קשר עם משרדנו וקבל יעוץ ראשוני ללא כל חיוב.

תומר בכר – עורך דין ונוטריון

מעל 20 שנות ניסיון בייצוג נפגעי תאונות דרכים ותאונות עבודה

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.