חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

1,500,000 ש"ח פיצויים בגין אובדן עין בתאונת עבודה

1,500,000 ש"ח פיצויים בגין אובדן עין בתאונת עבודה

פיצוי בגובה כ-1,500,000 ש"ח בעקבות אובדן עין בתאונת עבודה

איך הצלחנו להשיג ללקוח המשרד פיצוי שיא בסך של כ-1,500,000 ₪ לאחר שאיבד את עינו בתאונת עבודה?

ובכן התשובה היא פשוטה. תומר בכר – עורך דין לתאונת עבודה עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בייצוג נפגעי תאונות עבודה.

אנו יודעים בדיוק איך לבנות את התיק בצורה הנכונה ביותר, אשר תאפשר ללקוח לקבל את הפיצוי המקסימלי, לעיתים אפילו יותר מהפיצוי הריאלי המגיע לו בעקבות הנזק שנגרם.

עובדות המקרה

במקרה זה, מדובר בבחור צעיר ומוכשר שעבד כמהנדס אלקטרוניקה באחת מהחברות הגדולות והמוכרות ביותר בארץ, אשר בעת ביצוע ניסוי במהלך עבודתו, התפוצץ מטען נפץ וגרם לו בין היתר איבד ראייה בעין אחת ופגיעה בשמיעה.

הייצוג המשפטי – ביטוח לאומי

הלקוח פנה למשרדנו על מנת שנייצגו במסגרת כל התביעות האפשריות לקבלת פיצויים בגין תאונת העבודה ואכן, בשלב הראשון, משרדנו ניהל עבור הלקוח את ההליך במסגרת ביטוח לאומי (ענף תאונת עבודה) אשר כלל בדיקות בוועדות רפואיות רבות, בסיומן נקבעה לו נכות בשיעור של 37% לצמיתות.

בעקבות ההצלחה בביטוח לאומי, קיבל ויקבל הלקוח בעתיד סך כולל של כ-1,100,000 ₪ בצורת קצבאות נכות לכל חייו.

הייצוג המשפטי – תביעת הנזיקין

מיד עם סיום הטיפול מול המוסד לביטוח לאומי, וכחלק מהכנת התיק לתביעה המשפטית כנגד מקום עבודתו של הלקוח. במסגרת הכנת התביעה, הלקוח הופנה למומחים רפואיים מטעם המשרד לשם עריכת חוות דעת רפואיות משפטיות ומיד עם קבלתן, הוגשה תביעה משפטית לביהמ"ש.

עוד בטרם הוגשו כתבי הגנה יצרו חברות הביטוח של מעסיקו של התובע קשר עם משרדנו בניסיון, לסיים את התיק בפשרה תוך שהן מציעות סכום (לא מבוטל) של 250,000 ₪ בנוסף לסכום שהתקבל ויתקבל (באופן חודשי למשך כל חייו של הלקוח) הממוסד לביטוח לאומי.

לאחר שערכנו תחשיב נזק פנימי במשרד, ובהיותנו עורכי דין עם ניסיון רב שנים בתחום, המלצנו ללקוח לדחות את הצעת הפשרה הנ"ל והלקוח קיבל את הצעת המשרד על אף חששות כבדים שהרי מדובר בסכום לא מבוטל.

בשלב זה חברות הביטוח הפנו את הייצוג לעו"ד חיצוניים מהמשרדים המוכרים והמובילים בתחום.

במסגרת ניהול ההליך, הוגשו כתבי הגנה מטעם הנתבעות, אך בניגוד למקובל ולאחר שבחנו את חוות הדעת המשפטיות אשר הוגשו מטעמנו וויתרו הנתבעות על הגשת חוות דעת מטעמן (!).

הליך הגישור

בשלב זה, לאחר משא ומתן בינינו ובין עורכי הדין של חברות הביטוח, הוסכם להפנות את התיק לגישור בפני אחד מבכירי המגשרים בארץ.

במסגרת הליך הגישור ולאחר בחינת נתוני התיק נתן המגשר את הצעתו לפשרה בסכום של 280,000 ₪ (בהתחשב הכך שהתובע המשיך לעבוד ואף שדרג עם השנים את שכרו באופן משמעותי כך שלא נגרמו לו הפסדי שכר כלל) מעבר לתגמולי הביטוח הלאומי המסתכמים כאמור בעוד כ- 1,100,000 מיליון ₪.

גם במקרה זה לאחר שהערכנו שוב את שווי הפיצויים בתיק ושאר הנתונים הרלוונטיים, שוב המלצנו ללקוח לדחות את הצעת הפשרה שהייתה על הפרק והלקוח גם הפעם קיבל את הצעת המשרד, שוב על אף חששות כבדים שהרי מדובר בסכום לא מבוטל.

הליך המשא ומתן עם חברת הביטוח

במסגרת מו"מ ישיר שניהלנו מול משרדי עורכי הדין של הנתבעות, העברנו אליהם הצעת פשרה נגדית מטעמנו לסיום התיק על סך של 385,000 ₪ (מעל 100,000 ₪ יותר מהצעת המגשר) סכום שהוא מעבר להערכת הנזק ה"קלאסית" של התיק, זאת בין היתר בהתחשב בכך שללקוח אין הפסדי שכר בעקבות התאונה.

בתחילה, הנתבעות לא היו מוכנות כלל לדבר על סכום זה במיוחד לאור הצעת המגשר אשר העריך את התיק באופן שונה. אך לאחר שביקשנו להתקדם בניהול ההליך בבית המשפט, חזרו בהן הנתבעות מההתנגדות ובסופו של דבר קיבלו הצעתנו לפשרה ושילמו ללקוח פיצוי בסך של 385,000 ₪ נוספים מעבר לתגמולי הביטוח הלאומי.

תומר בכר – עורך דין ונוטריון
מעל 20 שנות ניסיון בייצוג נפגעי תאונות עבודה

נפגעת בתאונת עבודה? רוצה שננהל גם את התיק שלך?
צור קשר עוד היום עם משרדנו וקבע פגישת יעוץ!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.