חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

ביטוח סיעודי – עורך דין תומר בכר בראיון לערוץ 20

היא הגיעה למשרד אחרי שכבר הייתה במצב סיעודי. זה היה ברור לכולם חוץ מלחברת הביטוח, אשר באופן תמוה החליטה לדחות את תביעתה לקבלת קצבת סיעוד, בהתאם לפוליסת ביטוח אשר רכשה לפני שנים רבות ושילמה בגינה כל חודש סכומים גבוהים.

אחרי בדיקת החומר הגענו למסקנה שהיא עוד קורבן של מנגנון הביטוחים הסיעודיים בחברת הביטוח. מדובר במנגנון משומן היטב, אשר פועל בכל האמצעים האפשריים כדי לדחות תביעותיהם של מבוטחים ובעצם בצורה זו מביא לכך שכספי הפיצויים נשארים בחשבון הבנק של חברת הביטוח.

אספנו את כל המסמכים הרפואיים וערכנו את כתב התביעה בהתאם למצב האמיתי, קרי מצב סיעודי ברור. התביעה הוגשה לבית המשפט וכעבור כמה חודשים הסתיימה בכך שאותה מבוטחת קיבלה את הפיצוי המגיע לה.

בראיון לתוכנית ריקלין ושות' בערוץ 20 דיברתי על תביעות סיעוד בכלל ואיך כדאי להתנהל על מנת לקבל בכל זאת את הפיצוי המגיע למבוטחים למרות שחברת הביטוח דחתה להם את התביעה.

מהו ביטוח סיעודי ולמה הוא חשוב?

ביטוח זה מבטח אותנו למקרה בו נהפוך להיות סיעודיים – אדם שסובל מתשישות נפשית כמו אלצהיימר או אוטיזם, אנשים שסובלים מבעיות תפקודיות שלא מאפשרות לתפקד לבד בחיי היום יום.

לחברת הביטוח יש זכות לבדוק את המבוטח מטעמה ולפעמים החברות מגיעות למסקנה שאותו אדם לא עומד בקריטריונים והם דוחים את התביעה. ניתן להשתמש בעו"ד לייצוג בתביעה על מנת להגביר את סיכויי ההצלחה.

דרך רוב קופות החולים אפשר להיות מבוטחים בביטוח סיעודי חינם עד גיל 18.

שתף ברשתות

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.