חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

זהירות מחוקרי חברות הביטוח

כך תנהג כאשר מגיעים אליך חוקרים מטעם חברת הביטוח

המנע מכל שיתוף פעולה עם חוקרים מטעם חברות הביטוח

דע כי חברות הביטוח, אשר הינן הנתבעות ברוב המקרים, שולחות מטעמם חוקרים על מנת לנסות ולדלות פרטים בנוגע למצבך ולפרטי התאונה. מומלץ כי תדאג להימנע מכל מגע איתם, אל תכניסם לביתך בשום אופן ולעולם אל תענה על שאלותיהם, אפילו אם נראה לך שתשובתך לא תוכל לגרום שום נזק.

היה ערני תמיד

היה ערני בנוגע למעקבים שנערכים על ידי חוקרים מטעם חברת הביטוח ודאג לעדכן את קרוביך ובני משפחתך בנוגע לכך בהתאם, שכן לעיתים החוקרים מנסים להשיג מידע גם דרכם.

אל תמסור לחוקרים פרטים

יש להיזהר מפני מסירת פרטים כלשהם לאנשים זרים, בנוגע לתאונה או לאירוע אשר בעקבותיו הנך תובע פיצויים, למצבך הרפואי והנפשי, התעסוקתי, המשפחתי וכד', היות ויתכן שאנשים אלו הינם חוקרים מטעם חברת הביטוח.

בקש לקבל תעודה מזהה של החוקרים

חלק מן החוקרים מטעם חברת הביטוח נוהגים לא פעם להציג עצמם כדמויות שונות כגון פקידים מטעם הביטוח הלאומי, שכנים חדשים, עורכי סקרים ואפילו לטעון כי נשלחו ע"י עורך דינך כדי לעזור לך בתביעתך. דאג להימנע מקיום כל קשר איתם וממסירת כל מידע בנוגע למצבך או לפרטי התאונה וחשוב מכל, לעולם אל תחתום על שום מסמך שיוצג לך על ידם.

אל תאמין לסיפוריהם של החוקרים

אחת ממטרותיהם של חלק מן החוקרים מטעם חברות הביטוח, הינה ליצור קשר עם הנפגע לאחר התאונה (לעיתים אפילו עוד בבית החולים), על מנת לגבות את עדותו ונסות לשכנעו שלא לפנות לקבלת עזרה וייצוג משפטי על ידי עורך דין. כמו כן, כבר שמענו על מקרים בהם מחוקרי חברת הביטוח לעיתים מנסים לנצל את מצבם ומצוקתם של הנפגעים ו/או בני משפחתם, תוך כדי מתן הבטחות שווא כי הם (החוקרים) בעצם באו במטרה לעזור לנפגעים לקבל את המגיע להם במהירות האפשרית וכי אין צורך בעירובו של עורך דין.

זכור – החוקרים עובדים בשביל חברת הביטוח

החוקרים, ברוב המקרים, יהיו מנומסים מאד, בעלי כושר שכנוע מפותח וחזות אמינה, אך לעולם אין לשכוח כי הם עובדים של חברת הביטוח וכי נאמנותם האמיתית היא כלפי חברת הביטוח ולא כלפי הנפגע. תפקידם האמיתי של החוקרים הנ"ל הוא לגרום לנפגע לסיים את תביעתו בצורה המהירה ביותר תוך כדי קבלת הפיצוי הנמוך ביותר, ולמטרה זו הם בדרך כלל מנסים להחתים את הנפגע או בני משפחתו על טופס הסכמה לסילוק תביעתו עבור סכום זעום, בידיעה כי לאחר החתימה על טופס שכזה כמעט ואין דרך חזרה.

אל תאמין להבטחות של חוקרי חברת הביטוח

כל עבודתם של חוקרי חברת הביטוח תעשה תחת הבטחותיהם והרושם שהם עושים הכל למען הנפגע וכי הם "מאד מעוניינים לעזור" לו לקבל את הפיצוי המגיע לו, אבל צריך שיהיה ברור כי היות והם עובדים של חב' הביטוח ובסיום יום עבודתם עליהם לדווח על "הצלחותיהם" למעבידתם.

זכור – החוקרים מנסים להוציא ממך מידע שיעזור לחברת הביטוח בהמשך

תוך כדי עבודתם, מנסים חוקרים הנ"ל לבנות בעצם את קו ההגנה של חברת הביטוח במקרה של הגשת תביעה ע"י הנפגע. החוקרים שואלים את הנפגע על התאונה ועל פציעתו, תוך כדי שימוש בטקטיקה מסוימת של הדרכת הנפגע ו/או כל אדם אחר הנחקר על ידם, לומר בדיוק את מה שהם רוצים לשמוע, כך שלבסוף יכול להיווצר מצב בו הנפגע מפיל עצמו בפח ללא ידיעתו ומודה בתרומתו לקרות התאונה ו/או בכך שמצבו הרפואי בעצם אינו כל כך חמור ועל כן יש להימנע בכל מחיר מכל שיחה עם החוקרים הנ"ל.

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.