חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מחלקת גישור – משרד עורכי דין תומר בכר

בעשור האחרון הליכי גישור תופסים מקום רב ומכובד בנוף המשפטי של מדינת ישראל. ניתן לשמוע על יותר ויותר מקרים וסכסוכים, שנדונים ומטופלים במסגרת גישורים, במטרה להגיע לסיום, תוך זמן קצר ומבלי להיכנס להוצאות רבות של הליך משפטי מורכב בפני בתי המשפט.

אז מהו בדיוק הליך של גישור?

גישור הינו הליך מעין משפטי, אשר יכול לפתור מחלוקות בצורה מהירה, זולה ואפקטיבית יותר, מאשר ניהולן של אותן מחלוקות במסגרת תביעה בבית המשפט. מדובר בהליך וולנטרי (בהסכמה) שאליו מגיעים הצדדים למחלוקת, מרצונם החופשי, מתוך הבנה שעדיף להם לסיים את הסכסוך בצורה זו, ובכך לחסוך לעצמם הוצאות וזמן. הליך הגישור הוא קצר ומהיר ברוב המקרים מהליך המתנהל במסגרת בתי המשפט. סכסוכים שהיו אמורים להתנהל בפני בית משפט במשך תקופה של חודשים ואף שנים, יכולים להסתיים במסגרת דיון אחד של כמה שעות גישור.

ומה אם הגישור לא מצליח בסוף?

בגדול, אין סיבה שהליך גישור לא יצליח. בעזרת המגשר ניתן להביא לסיומם של סכסוכים פשוטים או מורכבים, כמעט בכל תחום מתחומי המשפט. אולם, במקרים שבהם הצדדים לא מצליחים ליישב את הסכסוך באמצעות הליך גישור, הרי שתמיד פתוחה בפניהם הדרך להעביר את הסכסוך למסלול הרגיל – תביעה במסגרת בתי המשפט. בכל מקרה, חשוב לדעת שכל מה שנאמר במסגרת הליך הגישור ע"י הצדדים, הינו חסוי בפני ביהמ"ש, כך שביהמ"ש אינו מקבל מידע אודות מה שנאמר שם, אילו מסמכים הוצגו, מי הסכים ומי לא הסכים להצעת המגשר וכו'. הצעת המגשר לסיום הסכסוך אינה מחייבת את אף אחד מהצדדים. זהו לא פסק דין! כל אחד מהצדדים רשאי לסרב להצעה ואז לחזור לנהל את הדיון במסגרת בית המשפט.

מחלקת הגישור במשרדנו

במשרדנו פועלת מחלקת גישור משפטית, בראשה עומד עו"ד תומר בכר, ראש המשרד, אשר הינו מגשר מוסמך מטעם לשכת עורכי הדין בישראל. ההליך מתבצע באווירה טובה ונעימה במטרה להביא לסיום הסכסוך בצורה היעילה, המהירה והטובה ביותר לכל הצדדים. זה אפשרי וזה קורה מידיי יום במאות גישורים ברחבי הארץ.

תחומי הגישור המגיעים למשרדנו כוללים בין היתר מחלוקות בנושא רשלנות רפואית, תביעות ביטוח, תביעות כספיות, תביעות נזיקין וכו'.

עורכי דין המעוניינים להגיע לגישורים מוזמנים ליצור קשר טלפוני עם המשרד, לקבלת פרטים נוספים על אפשרויות הפניית תיקים לגישורים אצל עורך דין תומר בכר.

אנשים פרטיים וחברות, המעוניינים לפתור את הסכסוך אליו נקלעו בצורה היעילה, הזולה והמהירה ביותר, מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו עוד היום, ולקבל פרטים נוספים אודות הליך גישור באמצעות מחלקת הגישורים במשרדנו.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.