חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

הרצאות משפטיות בתחום רשלנות רפואית, ביטוח, נזיקין וביטוח לאומי

הרצאות משפטיות לקהל הרחב – דיני נזיקין

משרד עורכי-דין תומר בכר רואה חובה וצורך להביא את נושא מימוש זכויות הנפגעים, כאחד מן הנושאים המובילים והחשובים ביותר.

על כן, ועל מנת להביא עניין זה אל מודעות הציבור, מרצים עורכי הדין במשרד בפני הקהל הרחב ומיידעים אותו על זכויותיו המשפטיות.

נושאי ההרצאות: דיני נזיקין, תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, תביעות מול ביטוח לאומי, תביעות נפגעי פעולות איבה (טרור, פיגועים), תביעות פוליסות ביטוח חיים, ביטוח תאונות אישיות, תביעות ביטוח אובדן כושר עבודה, תביעות נגד משרד הביטחון ועוד.

קהל היעד של ההרצאות

ההרצאות המשפטיות נערכות במסגרות שונות, כגון בפני ועדי עובדים, מוסדות, מפעלים, ארגונים שונים, הורים שילדיהם לומדים במסגרת חינוך מיוחד בשל פגיעות גופניות, מוטוריות ואחרות.

רבים אשר האזינו להרצאות הללו, הבינו במהלכן לראשונה כי הם, בני משפחתם, קרוביהם ומכריהם, זכאים לקבלת פיצויים בגין נזקים שנגרמו להם בצורות שונות, והדוגמאות לכך רבות.

ישנם מקרים רבים בהם נגרם לאדם נזק גוף, והוא אינו מודע לכך שיש ביכולתו לתבוע את המזיק. לא מדובר במקרים הברורים כגון בגין תאונות דרכים וכד' כי אם במקרים מסובכים יותר כגון רשלנויות רפואיות (בעיקר רשלנויות רפואיות במהלך לידה ובמהלך מעקב ההיריון), מחלות ותאונות אשר נגרמות כתוצאה מתנאי עבודה מסוימים ועוד.

מאחר ומדובר לעיתים קרובות בנזקים אשר יכולים ״לזכות״ את הנפגע בסכומי כסף גדולים, ברור כי השקעה של זמן קצר בהאזנה להרצאה מפיו של עו״ד העוסק ויודע את התחום הרלוונטי על בוריו, יכולה רק להשתלם למאזין.

לתיאום והזמנת הרצאות משפטיות בתחום דיני נזיקין, ולבירורים נוספים בנושא זה, ניתן לפנות למשרד בשעות הפעילות בטלפון: 03-6122202.

 

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.