חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

שאלות נפוצות

אילו מסמכים עליי להביא איתי לפגישה הראשונה במשרדכם?

על מנת שנוכל להעריך נכונה את סיכויי ההצלחה של התיק, על הלקוח להביא איתו לפגישה הראשונה במשרדנו את כל המסמכים הרלוונטיים למקרה. בדרך כלל מדובר במסמכים רפואיים, תמונות של הנזק והגורם לנזק, אישורים, תלושי שכר, שמות עדים וכד'. בשיחת הטלפון הראשונה עם הלקוח אנו מנחים אותו בדיוק אילו מסמכים עליו להביא איתו לפגישה. במידה ואין בידי הלקוח את כל המסמכים הדרושים, לאחר פתיחת התיק אנו משיגים אותם בעצמנו על מנת למנוע טרטור מיותר של הלקוח.

מה הסיכוי שאכן תוכלו לעזור לי לנצח בתיק?

במהלך הפגישה הראשונה במשרדנו אנו מנתחים את סיכויי ההצלחה בתיק, בהסתמך על הפרטים שמוסר לנו הלקוח והמסמכים המצויים בידיו. בזכות הניסיון הרב שיש לעורכי הדין במשרד, בכל הקשור לתיקים נזיקין, אחוזי ההצלחה שלנו עומדים על למעלה מ-95%.

מה לעשות ו/או לא לעשות אחרי הפגישה במשרדנו?

הנה 10 פעולות שיש לעשות ו/או לא לעשות לאחר הפגישה הראשונה במשרדנו:

1. יש להמשיך ולקבל טיפול רפואי בהתאם לצורך וכל עוד הנפגע לא חזר לשגרה מלאה.

2. חשוב לדאוג לכך שבמסגרת הטיפולים הרפואיים ימסר כל המידע הרלוונטי אודות המצב הרפואי של הנפגע ונסיבות האירוע שגרם להיווצרותו (תאונת דרכים, תאונת עבודה, רשלנות רפואית וכד'). יש לזכור שהידע הזה חשוב מאין כמוהו לצורך ניהול התיק בהמשך הדרך, ומה שלא כתוב במסמכים, יהיה קשה מאד להוכיח אח"כ וברוב המקרים יחשב כאילו לא היה.

3. לאחר כל קבלת טיפול רפואי יש לדרוש אישור בכתב מן הגורם המטפל, ובו כל פרטי הביקור לרבות תלונותיו של הנפגע, אבחנות רפואיות, המלצות להמשך הטיפול וכו'.

4. חשוב לשמור כל מסמך הקשור להוצאות הכספיות שהנפגע נדרש לשלם בעקבות התאונה (הוצאות רפואיות, נסיעות וכד') ולהעבירם בהמשך אל עורך הדין המטפל בתיק במשרדנו לצורך הוספתם לתביעה.

5. יש לעדכן בהקדם את עורך הדין המטפל בתביעה במשרדנו, בכל נתון חדש הקשור לפגיעה לרבות מצבו של הנפגע (מבחינה רפואית, תעסוקתית וכד'), מסמכים רפואיים חדשים, תמונות וכד'.

6. חשוב ביותר לא לשתף פעולה עם גורמים שונים מטעם חברת הביטוח (חוקרים, פקידים, מסלקי תביעות, עורכי דין וכד'), אשר ייתכן ויגיעו אל הנפגע ו/או סביבתו הקרובה לצורך איסוף מידע, באופן גלוי או סמוי. בכל מקרה שאדם זר מתחיל לשאול את הנפגע שאלות הקשורות למצבו הרפואי ו/או לנושא אחר כלשהו הקשור לתאונה עצמה, יש לתת לו את פרטי משרדנו בלבד ולאחר מכן לסיים את השיחה. שימו לב, רוב הנפגעים ששכחו ליישם המלצה זו הצטערו על כך אח"כ, כשהבינו שהמידע שמסרו פגע להם בתביעה.

7. רצוי מאד לעדכן בעניין זה גם את סביבתו הקרובה (משפחתו) כדי שידעו גם כן שלא לשתף פעולה עם גורמים כאלה ואחרים שישאלו שאלות הנוגעות לתאונה או למצבו של הנפגע.

8. אם הנפגע מנהל חשבון ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר וכד'), רצוי לאחר התאונה שלא לאשר חברים נוספים שאינם מוכרים באופן אישי וכן להגביל את הפעילות ברשתות החברתיות כך שתהיה גלויה לחברים בלבד ולא לכלל העולם. גורמים שונים מחברות הביטוח מבצעים חקירות ברשתות החברתיות על מנת לאסוף מידע אשר לטענתם מעיד עם כך שהפגיעה לא כל כך חמורה כפי שהנפגע מנסה לתאר אותה.

9.כשהמצב הרפואי מאפשר, רצוי לחזור למעגל העבודה ולשגרה.

10. בכל מקרה של ספק, בנוגע לאופן ההתנהלות לאחר התאונה, מול הגורמים הרלוונטיים השונים (מעביד, קופת החולים, ביטוח לאומי, חברות הביטוח וכד') יש להתייעץ עם עורך הדין המטפל בתיק במשרדנו לפני נקיטת פעולה שבהמשך עלולה להתברר כמוטעית.

התנהלות בהתאם לאמור לעיל תאפשר לעורכי הדין לנהל את התביעה בצורה הטובה ביותר עבור הנפגע, כך שיקבל את הפיצוי המקסימאלי האפשרי על נזקיו.

נפגעת בתאונה? סובל ממחלה כלשהי?
צור קשר עם משרדנו עוד היום, לקביעת פגישת ייעוץ ראשונה ללא כל התחייבות מצדך.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.