חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

אודות משרד עורכי דין תומר בכר

 

תומר בכר – משרד עורכי דין ונוטריון – כי מגיע לך יותר!
יותר מקצועיות, יותר אמינות, יותר פיצוי

משרד עורכי דין בכר
שומרים על זכויות הנפגעים כבר למעלה מ-60 שנה!


משרדנו נבחר גם השנה לאחד המשרדים המובילים בתחום תביעות הביטוח והנזיקין ע"י חברות הדירוג היוקרתיות בישראל Dun & Bradstreet ו-BDI

כבר למעלה מ-60 שנה, משרד עורכי דין בכר עוסק בייצוג נפגעי גוף מכל הסוגים ומול כל הגופים הרלוונטיים האמורים לפצותם בעקבות מצבם הרפואי. מאז שהוקם, ייצג המשרד אלפי לקוחות, בתביעות שונות מול ביטוח לאומי, חברות ביטוח ומשרד הביטחון והבטיח את מימוש מלוא זכויותיהם של לקוחותיו. בצורה זו שילמו כבר חברות ביטוח, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון ללקוחות המשרד כספי פיצויים הנאמדים במאות מיליונים שקלים, בעקבות נזקי הגוף שנגרמו להם לאחר תאונות מסוגים שונים או בשל כך שנפלו קורבן למקרי רשלנות רפואית.
אתר האינטרנט של משרד עו"ד בכר, אשר הוקם לפני למעלה מ-20 שנים, מהווה מרכז מידע מוביל ברשת, המספק תשובות לשאלותיהם של נפגעי רשלנות רפואית, תאונת עבודה, תאונות דרכים ושאר הסוגים של נזקי הגוף העשויים לזכות את הנפגעים בפיצוי כספי.
במקביל לאתר האינטרנט פועל ערוץ היוטיוב של המשרד, המהווה השלמה למפורט באתר ולמעשה מאפשר ללקוחות המשרד ושאר הגולשים, ללמוד על ההליכים הרלוונטיים לתביעותיהם והדרך שבה עליהם לעבור, על מנת להצליח לקבל את הפיצוי המקסימלי, באמצעות סרטונים קצרים בנושאים שונים הקשורים לאופן שבו הם יכולים לקבל את הפיצוי המקסימלי.

מעל 95% הצלחה בקבלת הפיצוי המלא לנפגעים!

על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיו, פועל משרד עורכי דין בכר כחלק משגרת עבודתו, בשיתוף פעולה מקצועי מלא עם מיטב המומחים הרפואיים בישראל. אותם רופאים במקרים המתאימים עורכים חוות דעת רפואיות לחיזוק תביעותיהם של לקוחות המשרד ובמקרים רבים, אף מסייעים לנפגעים במתן עצות רפואיות וטיפול מתאים. בצורה זו מנוהלים ענייניהם של לקוחות המשרד בצורה הטובה, היעילה והמקיפה ביותר, המאפשרת את העלאת סיכויי הצלחת התביעה בעשרות מונים.

הניסיון והידע שלנו הם ההצלחה שלך!

ניסיוננו רב השנים בתחום הנזיקין לימד אותנו, כי אחת מן הטעויות הקשות ביותר אותן יכול לעשות נפגע, הינה לנסות ולנהל את תביעתו מול הגורמים הרלוונטיים בכוחות עצמו, ללא ייצוג של עורך דין המתמחה בניהול תיקים מסוג זה. מדובר בצעד שגורם ברוב המקרים נזק קשה לתביעה. נזק אשר לא תמיד ניתן לתקנו בשלב מאוחר יותר והמשמעות הינה תמיד במקרים אלו, קבלת פיצוי נמוך בהרבה עבור הנפגע.
חשוב לזכור כי ללא ידע משפטי מעמיק בתחום, ניסיון מעשי בייצוג במסגרת בתי המשפט ו/או ועדות רפואיות וכישרון בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח, לא ניתן להבטיח את קבלת מקסימום הפיצוי האפשרי עבור הנפגע.
השקט הנפשי של לקוחותינו חשוב לנו! אי לכך, אנו במשרד עורכי דין בכר מעניקים לכל הפונים אלינו, אפשרות לקבל פגישת יעוץ משפטי ראשונה ללא כל התחייבות מצד הנפגע!
צרו קשר עם משרדנו עוד היום וקבלו את כל המידע הנחוץ לכם, לצורך קבלת החלטה מקצועית, מושכלת ונכונה בנוגע לניהול תביעתכם.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עמנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.