חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

חשוב מאד! חוות דעת משפטית נוספת מטעם משרדנו

חוות דעת משפטית נוספת מטעם משרד עורכי דין תומר בכר

אינך בטוח באיכות הטיפול של עורך הדין שלך?
מאוכזב/ת מהצעת הפשרה שהוצעה לך?
מרגיש/ה שהטיפול בתיק זוחל ואינו מתקדם בכיוון הנכון?
את/ה חייב/ת לקבל חוות דעת משפטית נוספת !!!
בדיוק בשבילך ! שירות ייחודי של משרד עורכי דין – בכר.
חוות דעת משפטית נוספת של משרד עורכי דין – בכר לנפגעי רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה וכו', אשר תיקיהם מטופלים ע"י משרדי עורכי דין אחרים.

פתרון לנפגעים שאינם בטוחים במקצועיות עורך דינם

שירות חוות דעת משפטית נוספת בא לתת פתרון לכל אותם נפגעים, אשר אינם בטוחים בטיב הטיפול המשפטי אותו הם מקבלים מעורכי הדין המטפלים בענייניהם, אינם מרוצים מקצב התקדמות הטיפול בתיקם, מרגישים שהתיק אינו מתקדם בכיוון הנכון, אינם בטוחים האם לקבל את הצעת הפשרה שהוצעה להם וכד'.
כעת יכולים נפגעי גוף המצויים במהלכו של ההליך המשפטי, לקבל חוות דעת משפטית נוספת לזו אשר ניתנה להם ע"י עורך הדין המייצג אותם, ובצורה זו לוודא ולהבטיח שהטיפול המשפטי שניתן להם הינו הטיפול האופטימאלי שהם יכולים לקבל בהתאם לנסיבות עניינם.

מהלך שיכול להציל את התיק שלך

מניסיוננו, קבלת חוות דעת משפטית נוספת שכזו, מעורך דין חיצוני שאינו מעורב ישירות בניהול התיק, יכולה במקרים רבים "להציל את התיק" ולהאיר בפני הלקוח את תביעתו באופן האמיתי והנכון, לפי שיהיה זה מאוחר מידיי. כך יכולים רבים מן התיקים לקבל את התפנית המתאימה בטיפול ובצורה זו לעלות על הפסים הנכונים והטובים ביותר, לקראת סיומם בצורה הטובה ביותר מבחינת הנפגע.

סודיות מוחלטת של הבדיקה וחוות הדעת

חשוב לדעת ! הפניה לקבלת חוות דעת משפטית ממשרד עורכי דין בכר נשמרת בסודיות מוחלטת, כך שאיש מלבד הלקוח לא ידע אודותיה. כך יכולים נפגעים רבים לברר את מצב ענייניהם המשפטיים, המתנהלים באמצעות עורכי דין אחרים, מבלי ליידע בכך את עורכי הדין המייצגים אותם, אלא רק במידה ויחליטו לעשות כן, לאור האמור בחוות הדעת המשפטית שקיבלו או מסיבה אחרת כלשהי.
אם את/ה חש/ה, שתיקך אינו מטופל בצורה הטובה ביותר, או מעוניין/ת לבדוק את פעולותיו של עורך הדין המטפל בעניינך ואת האופן בו עורך הדין מקדם את ענייניך, עשה/י את הצעד הנכון ! צרו קשר עוד היום למשרד עורכי דין בכר לקבלת חוות דעת משפטית נוספת, אשר תבהיר בפניך את המצב האמיתי של התיק, ויתכן מאד שתביא להצלתו כל עוד הדבר ניתן ולפני שיהיה זה מאוחר מידיי.
עצות ונושאים נוספים:
 
 
 
קבלת טיפולים רפואיים – עשה ואל תעשה

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.