את מי שואלים שאלות?
הטלפנים בביטוח לאומי לא יכולים לתת הרבה תשובות. אם אתם רוצים תשובות בנוגע לתביעה שלכם תצטרכו להגיע בשעות קבלת הקהל בסניף. במקרה זה תשבו מול פקיד שלאו דווקא ידע לתת לכם את התשובות לכל השאלות. קשה מאוד להגיע למנהל מחלקה או מנהל הסניף.
אז מה אתה עושה במקרה כזה?
כאשר אנו נתקלים בבעיה כזו אני מבקש לדבר עם הסמכות הכי עליונה שאני יכול להגיע אליה. במקרה זה מנהל סניף ביטוח לאומי. לא משנה מה המרחק אל הסניף, אני אגיע לשם יחד עם הלקוח ואדאג שיוכל לשאול את כל מה שיש לו מול מנהל הסניף ויחד נקבל את כל התשובות.
זה השירות שאתם אמורים לקבל מעו"ד שמייצג אתכם. האם זה השירות שאתם מקבלים בפועל? אצלנו כן.