חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

איך מקבלים רישיון לקנאביס רפואי? הנה התשובה

איך מקבלים רישיון לקנאביס רפואי? זו שאלה שאנו נשאלים לעיתים קרובות על ידי לקוחותינו, אשר סובלים מבעיות רפואיות שונות, לאחר תאונות או מחלות קשות.

איך מקבלים רישיון לקנאביס?

ישנה רשימת מחלות קבועה הכוללת מספר מחלות שבגינן ניתן לקבל אישור לקנאביס. במידה ואתה סובל מאחת המחלות הללו יש לגשת לרופא שמוסמך לתת מרשם לקנאביס. כל רופא יכול להמליץ למטופלים על טיפול בקנאביס אך לא כל רופא יכול לרשום את המרשם אלא רק מיש מוסמך לכך ממשרד הבריאות.

מה התהליך?

יש להראות לרופא שהטיפול הקונבציונאלי לא עזר. לכן יש להגיע אל הרופא עם התיק הרפואי בו כתובות כל התרופות שהמטופל כבר לוקח במסגרת הטיפול שהוא מקבל ולהראות כי הטיפול הזה לא עוזר מספיק, שיש לו תופעות לוואי או שאינו עוזר כלל.

יש לגשת לבית מרקחת המוסמך לתת קנאביס רפואי במרשם, לא כל בית מרקחת עושה זאת. הרשימה מפורסמת באינטרנט וישנה אפשרות להזמין משלוח עד הבית. ישנם כמה סוגים של טיפול בקנאביס, ישנה תפרחת, טיפות שמן וישנו טיפול משולב. הרופא מחליט איזה טיפול מתאים למטופל.

כדאי לדעת

המרשם הראשון שיקבל המטופל יהיה לתקופה של עד חצי שנה על מנת לראות שהמטופל מסתדר עם הקנאביס. בפעם הראשונה יירשם בד"כ בין 20-30 גרם ובחלק מקופות החולים ניתן לקבל החזר על ההוצאה של הקנאביס ושל הביקורים אצל הרופאים הרלוונטים לעניין זה.

שתף ברשתות

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.