חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

רשלנות רפואית – איחור באבחון סרטן גידול ממאיר

רשלנות רפואית – תביעות פיצויים בגין איחור באבחון סרטן

עם עובדות קשה להתווכח! בעמוד זה תוכלו לקרוא על דוגמאות של תביעות פיצויים בגין רשלנות רפואית עקב איחור באבחון – מקרים אמיתיים, אשר טופלו ו/או מטופלים במשרדנו בתקופה האחרונה.

רשלנות רפואית – איחור באבחון הוביל למקרה מוות

אישה הסובלת מלחץ דם גבוה משך שנים רבות הגיעה לבית חולים עם תלונות של כאבים בגב ובכתפיים. לאור תלונותיה נשלחה האישה לביצוע צילום רנטגן של עמוד השדרה ולאחר הצילום נבדקה על ידי אורטופד אשר קבע כי אינו רואה כל בעיה אורטופדית בחוליות הגב. בעקבות אבחונו של האורטופד, שוחררה האישה לביתה עם הוראות להימנע מפעילות ולמנוחה — וזאת למרות שכאביה לא חלפו.

מספר ימים לאחר מכן נפטרה האישה בביתה. בניתוח שלאחר המוות התגלה כי הסיבה למותה הייתה מפרצת באבי העורקים. משפחתה של האישה פנתה למשרדנו. מומחה רפואי מטעמנו קבע בחוות דעתו כי ניתן וצריך היה לאבחן בבית החולים כי מדובר באירוע לבבי (קרדיולוגי – של איבר הלב), ולא בכאבים שמקורם בעמוד השדרה.

יתרה מכך, גם בצילומי רנטגן אשר נערכו לאישה בבית החולים ניתן היה להבחין בבירור בבעיה הקיימת באבי העורקים. בהתאם לאמור בחוות הדעת, הוגשה תביעה בגין רשלנות רפואית באמצעות משרדנו כנגד הרופא המטפל מטעם קופת החולים — על כך שלא דאג לאזן את לחץ הדם של הנפטרת במשך שנים כה רבות) וכן נגד רופאי בית החולים. תיק זה של רשלנות רפואית קטלנית (איחור באבחון) התנהל בפני בית המשפט ואולם עד מהרה הודיעה חברת הביטוח כי היא מסכימה לשלם את הפיצוי שדרש משרדנו לרבות הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין.

רשלנות רפואית – איחור באבחון סרטן או גידול ממאיר שהסתיים במקרה מוות

אדם בשנות ה-40 לחייו החל לסבול מכאבי בטן עזים לעיתים דחופות ולכן פנה לבדיקה אצל רופא המשפחה. הרופא בדק את האיש בדיקה שטחית ושחררו לביתו עם הוראה ליטול כדורים נגד כאבים. מאחר והכאבים לא חלפו, פנה האיש פעם נוספת לרופא המשפחה אבל זה המשיך להתעקש ולתת לו כדורים נגד כאבים. כך היה במשך למעלה משנה (!), עד אשר הכאבים הפכו בלתי נסבלים ורק כאשר התעקש האיש לקבל מהרופא הפנייה לבדיקה יותר מקיפה, נאות הרופא ושלח אותו לביצוע בדיקת הדמיה אשר תוצאותיה הראו כי האיש סובל ממקרה של דלקת לבלב קשה.

האיש החל לקבל טיפול באותה דלקת לבלב, אולם הכאבים לא חלפו ורק החמירו מיום ליום. כך עברה לה עוד למעלה משנה עד אשר הוחלט לבצע לאיש בדיקות הדמיה נוספות, אשר תוצאותיהן הראו כי בתוך גופו של החולה קיים גידול סרטני בלבלב.

לאור הממצאים, הוחלט על ניתוחו של האיש בהקדם האפשרי. אולם, עד מהרה נתברר כי היה זה מאוחר מדי. במהלך הניתוח הבינו הרופאים כי הגידול הסרטני כבר שלח גרורות לכבד ולשאר חלקי הגוף. לכן לא נותר היה לעשות דבר מלבד "לסגור את האיש" על שולחן הניתוחים, ולנסות ולהאט את התפשטות המחלה באמצעות טיפולים כימותראפיים. אולם, היה זה בבחינת "מעט מדי ומאוחר מדי". בסופו של דבר, גם הטיפולים כימותרפיים לא עזרו, והאיש נפטר.

משפחתו של המנוח פנתה למשרדנו על מנת שנבדוק האם היה במקרה זה איחור באבחון, החל מרופא המשפחה ועד לאבחון השגוי בביה"ח כאשר קבעו שמדובר בדלקת בלבלב. בדיקתנו את התיק עם רופאים מומחים העלתה כי אכן מדובר באיחור באבחון המחלה, המהווה רשלנות רפואית. לאור הוגשה על ידי משרדנו תביעה בגין רשלנות רפואית נגד הרופאים הרשלנים לבית המשפט. במהלך ניהול התיק הודיעה חברת הביטוח כי הינה מסכימה לשלם לתובעים את הפיצוי שדרש עבורם משרדנו וכן לשאת בהוצאות המשפט ובשכר טרחת עורך דין.

רשלנות רפואית היא עילת תביעה – פנה אלינו ונסייע לך

רשלנות רפואית – מאמרים ומידע נוסף

רשלנות רפואית – מדריך מהיר

רשלנות רפואית – פיצויים מירביים על תביעה בגין נזקי גוף

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.