חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

תאונת טרמפולינה – כך תקבלו את הפיצוי המקסימלי

פיצוי בגין תאונת טרמפולינה

משרדנו מייצג נפגעי תאונת טרמפולינה, אשר בעקבות פגיעותיהם נותרו עם נכויות משמעותיות לצמיתות. לאחרונה אף ניתן פסק דין בתיק בו ייצגנו אדם שנגע במסגרת שימוש בטרמפולינה, לפיו הוחלט כי מפעילת מתחם הטרמפולינות, תשלם פיצוי בסך של כ-400,000 ₪ בגין רשלנותה.

אם נפגעתם בתאונת טרמפולינה, במאמר זה תוכלו לקרוא מידע חשוב על אפשרויות התביעה והעילות השונות בגינן ניתן להגיש תביעה כנגד מתחם הטרמפולינות שבו קרתה התאונה.

5 דוגמאות לתאונות טרמפולינה נפוצות

מתחמי טרמפולינות הם מקומות מהנים לילדים ולמבוגרים כאחד, אך הם יכולים להיות גם מסוכנים מאד. תאונות במתחמי טרמפולינות יכולות לגרום לנזקי גוף קשים, כולל שברים, חבלות ראש ואפילו מוות.

להלן 5 דוגמאות לתאונות נפוצות במתחמי טרמפולינות:

1. התנגשות עם משתמשים אחרים. זוהי התאונה הנפוצה ביותר במתחמי טרמפולינה. כאשר מתרחצים מתנגשים זה בזה, הם יכולים לסבול מפציעות קשות, כולל שברים, חבלות ראש ואפילו מוות.

הסיבה העיקרית להתנגשויות במתחמי טרמפולינות היא חוסר תשומת לב. משתמשים רבים לא מודעים לסביבתם ואינם צופים במשתמשים האחרים. הם מתמקדים בקפיצה שלהם ולא שמים לב למי שנמצא בסביבה.

כדי להימנע מתאונות אלה, חשוב להיות מודעים לסביבה שלכם ולצפות במשתמשים האחרים. יש לקפוץ בצורה נכונה ולהימנע מקפיצות מסוכנות, כגון קפיצות עם ראש מורכן או קפיצות עם אחרים.

כמו כן, חשוב מאד שמפעילי מתחם הטרמפולינות לא יאפשרו עומס אנשים בזמן הפעילות וישגיחו תמיד על התנהגותם של הקופצים כדי לצמצם את האפשרות לקרות תאונה מסוג זה.

2. נפילה מהטרמפולינה. טרמפולינות יכולות להיות גבוהות מאוד, ולכן נפילה מהן יכולה לגרום לפציעות קשות, כולל שברים, חבלות ראש ואפילו מוות.

הסיבה העיקרית לנפילות מטרמפולינה היא חוסר תשומת לב או ניסיון לבצע קפיצות מסוכנות. משתמשים וקופצים רבים לא מודעים לגובה הטרמפולינה ואינם מקפידים על כללי הבטיחות.

כדי להימנע מתאונות אלה, חשוב להיות מודעים לגובה הטרמפולינה ולהקפיד על כללי הבטיחות. יש לקפוץ בצורה נכונה ולהימנע מקפיצות מסוכנות, כגון קפיצות עם ראש מורכן או קפיצות עם אחרים.

כמו כן, חשוב מאד שמפעילי המתחם ידאגו לתת לקופצים אמצעי בטיחות מתאימים וכמוכן יעבירו את כל המשתמשים הדרכה מתאימה באשר לאופן שבו יש לקפוץ בטרמפולינה וממה חשוב להיזהר בעת השימוש במתקן. אי ביצוע האמור לעיל יכול להוות רשלנות של מפעילי מתחם הטרמפולינות.

3. התהפכות על הראש. התהפכות על הראש היא תנועה מסוכנת מאוד שיכולה לגרום לפציעות קשות בראש ובצוואר.
הסיבה העיקרית להתהפכויות על הראש היא חוסר ניסיון או ניסיון לבצע קפיצות מסוכנות. קופצים רבים אינם מנוסים בביצוע סלטות והתהפכויות על הראש ואינם יודעים כיצד לבצע אותן בצורה בטוחה.

כדי להימנע מתאונות אלה, חשוב להיות מנוסים בקפיצות הכוללות התהפכויות על הראש ולדעת כיצד לבצע אותן בצורה בטוחה. יש להימנע מקפיצות עם ראש מורכן או קפיצות עם אחרים.

לכן חשוב מאד שמפעילי מתחם הטרמפולינות יערכו עם כל המשתמשים הדרכה מפורטת לגבי אילו תרגילים מותר או אסור להם לבצע, בהיותם חסרי ניסיון קפיצה בטרמפולינה. אי ביצוע הדרכה מתאימה יכול להוות רשלנות של מפעילי מתחם הטרמפולינות.

4. פגיעה מחלקי טרמפולינה במתחם. מתחמי טרמפולינות יכולים להיות מלאים בחלקים מסוכנים, כגון קפיצים, רשתות וחבלים. אם קופץ יתנגש בחלקים אלו, הוא יכול לסבול מפציעות קשות.

הסיבה העיקרית לפציעות מחלקי טרמפולינה במתחם היא חוסר תחזוקה שוטפת של הטרמפולינות עצמן ואזור השימוש בטרמפולינות לרבות מסביב ובכניסה אליהן.

כדי להימנע מתאונות אלה, על מפעילי המתחם להקפיד ולבצע בדיקות שגרתיות של תקינות הטרמפולינות וכל האזור שמסביבן אשר בו עשויים להיות משתמשים. אי ביצוע האמור לעיל יכול להוות רשלנות של מפעילי מתחם הטרמפולינות.

5. שימוש לא נכון בטרמפולינה. חשוב להשתמש בטרמפולינה בצורה נכונה כדי להימנע מפציעות. לדוגמה, אסור לקפוץ עם ראש מורכן, אסור לקפוץ עם אחרים, ויש להשתמש בטרמפולינה רק בגילאים המתאימים וכו'.

קפיצה בטרמפולינה בצורה נכונה, עלולה לגרום לנזקים משמעותיים ופציעות קשות, כולל שברים, חבלות ראש ואפילו מוות.

לכן זוהי חובתם של מפעילי מתחם הטרמפולינות, לדאוג לכך שכל מי שעושה שימוש בטרמפולינה יעבור הדרכה מסודרת לרבות הוראות בטיחות, יקבל ציוד מגן מתאים במידת הצורך וכמובן לאורך כל זמן השימוש במתחם על המפעילים להשגיח שהקופצים אכן מקפידים על עשיית שימוש נכון בטרמפולינה.

 

חלק ממקרי הרשלנות של מפעילי מתחמי הטרמפולינות שגורמת לתאונות:

מפעילי מתחמי טרמפולינות אחראים לביטחון המשתתפים. הם צריכים לדאוג שהמתחמים תקינים ובטוחים, ולספק הדרכה נכונה למשתתפים. אם המפעילים רשלניים, הם עלולים להיות אחראים לפציעות שנגרמות כתוצאה מכך וכמובן להימצא חייבים בפיצוי הנפגעים על נזקי הגוף שנגרמו להם.

להלן מספר דוגמאות לרשלנות של מפעילי מתחמי טרמפולינות:

• אי מתן הדרכה למשתתפים על אופן השימוש בטרמפולינה בצורה בטוחה.

• אי אכיפת כללי הבטיחות, כגון איסור קפיצות עם ראש מורכן או קפיצות עם אחרים.

• אי תחזוקה תקינה של המתחם, כגון אי החלפת קפיצים שבורים או רשתות קרועות.

• אי הקפדה על תנאי הבטיחות, כגון כמות משתמשים גדולה מדי שאינה מתאימה לגודל המתחם.

אם נפגעתם בתאונת טרמפולינה, חשוב לפנות לעורך דין מומחה לדיני נזיקין כדי לדון באפשרויות הפיצויים העומדות לרשותכם. עורך הדין שלכם יוכל לבחון את המקרה שלכם ולסייע לכם להגיש תביעה נגד מפעיל מתחם הטרמפולינה. עורך הדין שלכם יוכל גם לסייע לכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם, כולל פיצויים עבור הוצאות רפואיות, אובדן כושר עבודה וכאב וסבל.

לסיכום, תאונות במתחמי טרמפולינות יכולות לגרום לנזקי גוף קשים, כולל שברים, חבלות ראש ואפילו מוות. ברבים מהמקרים שבהם אכן מתרחשת תאונת טרמפולינה, מדובר באירוע שהיה יכול להימנע אלמלא רשלנותם של מפעילי מתחם הטרמפולינות. לכן מומלץ תמיד, במקרה של תאונה אשר גרמה לנפגע נזק משמעותי, לפנות לעו"ד העוסק בתחום, על מנת לבחון אפשרות של הגשת תביעה לפיצויים.

נפגעת בעקבות תאונת טרמפולינה?

צור קשר איתנו עוד היום וברר את זכויותיך!

קביעת פגישת ייעוץ אישית ללא כל התחייבות

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.