הלקוח נפגע בתאונת דרכים ותאונת עבודה ולכן פנינו בהתחלה לביטוח לאומי כדי למצות את זכויות הלקוח. הלקוח קיבל נכות ופיצוי נאה מאוד. לאחר מכן הגשנו תביעה לחברת הביטוח של הרכב לבית המשפט. כאשר התביעה הגיעה לחברת הבטוח קיבלנו טלפון בו נאמר לנו מטעם עו"ד שעובד בחברת הביטוח שאולי כדאי לנהל משא ומתן ולהגיע לפשרה. הסכמנו וקיבלנו הצעה טובה בהרבה ממה שנהוג להציע בתיקים מסוג זה. חזרנו אל הלקוח עם ההצעה אשר ביקש לחשוב על כך. כעבור מספר ימים הוא חזר אלינו עם תשובה שלילית. הוא אמר כי התייעץ עם בן משפחה שאמר לו שנשמע לו שהסכום נמוך מידי ושכדאי לו בכל זאת לנהל את התיק. ניסינו להסביר ללקוח כי לחברו אין ניסיון משפטי.
הלקוח ביקש לשמוע את הצעת בית המשפט. השופט הציע פשרה נמוכה בכ-200 אלף ש"ח מההצעה הראשונית שהתקבלה במסגרת המשא ומתן עם חברת הביטוח. הלקוח הבין כי עשה טעות ולכן ביקש לסגור את התיק עם חברת הביטוח. הצעת הפשרה ירדה מהשולחן בשלב זה. הצלחנו ללחוץ ולהוסיף 150 אלף ש"ח להצעת בית המשפט. בסופו של דבר הלקוח הפסיד 150 אלף ש"ח.