חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-6122202

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

רשלנות רפואית בניתוח כריתת בלוטת התריס

רשלנות רפואית – פגיעה בעצב האחראי על פעולת מיתרי הקול במהלך ניתוח כריתת בלוטת התריס

עוד מקרה של רשלנות רפואית במסגרת ניתוח פשוט, אשר הביא לנזקים רפואיים קשים ביותר למנותחת ולנכות גבוהה, הסתיים בהגשת תביעה וקבלת פיצוים כספיים.

נסיבות התרחשות הרשלנות הרפואית

אשה צעירה התלוננה במשך תקופה על תחושת מחנק ולחץ בצוואר. לאחר מספר בדיקות שעשתה נתגלה כי היא סובלת מבלוטת תריס מוגדלת מאד – מצב המחייב מעבר ניתוח לכריתה תת שלמה של בלוטת התריס.
אכן, זמן קצר לאחר שבוצע האבחון נותחה האשה, אולם במהלך הניתוח הרופא המנתח לא זיהה עצב הריקרנט הימני, העצב האחראי על פעולתם של מיתרי הקול הימניים בגרון ובעקבות זאת גרם לפגיעה קשה לעצב הנ"ל בניתוח.
במהלך אשפוזה לאחר הניתוח, החלה האשה לחוש צרידות ואובדן קול ולאחר שהתלוננה על כך, נבדקה ע"י רופא א.א.ג. (אף, אוזן, גרון) אשר גילה כי בעקבות הניתוח והפגיעה בעצב הריקרנט הימני, נגרם שיתוק של מיתר הקול הימני אשר מונע את תזוזתו ופעולתו. בנוסף לתחושת הצרידות ואובדן הקול, החלה האשה לסבול לאחר הניתוח גם מהתקפים של רעד בכל חלקי גופה המלווים בפרכוסים ואובדן הכרה, עייפות יתר, כאבי ראש וחולשה כללית.

חוות דעת רפואית של רופא מומחה קובעת – רשלנות רפואית

האשה נבדקה ע"י פרופסור בכיר מטעם משרדנו – מומחה לכירורגיה כללית, בית החזה והלב, אשר קבע בחוות דעתו בין השאר כי האופן בו בוצע הניתוח מהווה רשלנות רפואית ו"ברור וללא עוררין שכתוצאה מהניתוח נפגע עצב הריקרנט מימין. זה גרם לשיתוק מיתרי הקול, צרידות, שיעול מחריד ואספירציה בעת בליעת אוכל מוצק ונוזלי".
בבדיקות שנערכו לאשה לאחר הניתוח, לאור מצבה הרפואי הנ"ל, נתגלה כי בעת הניתוח נפגעו גם בלוטות הסידן ועקב כך היא סובלת גם ממחסור של סידן בגופה. כמו כן, מאז הניתוח סובלת האשה מבעיות בבליעה, בדיבור והפקת קול, שיעול קשה, התעלפויות, חוסר סידן, עייפות יתר, חרדות, דיכאונות, כאבי ראש וכד', אשר מונעים ממנה לבצע פעולות יום יומיות רגילות בביתה ובעבודתה, פעולות שלפני הניתוח ביצעה באופן קבוע.
בעקבות מצבה הרפואי הנ"ל מאז הניתוח, נזקקה האשה בעבר ואין ספק כי תזקק גם בעתיד, לטיפולים רפואיים רבים כגון טיפולים במסגרת מכון דיבור, טיפולים אנדוקרינולוגיים, טיפולים תרופתיים הכוללים גם כדורי סידן וכד'.

תביעת רשלנות רפואית נגד בית החולים

לאור קביעת המומחה הרפואי הבכיר שבדק את התיק מטעם משרדנו, כי מדובר במקרה של רשלנות רפואית, הוגשה על ידי משרדנו תביעה נגד בית החולים והרופא המנתח (כירורג) אשר ניתח את האשה. התביעה נדונה בפני בית המשפט, אולם עד מהרה הבינה חברת הביטוח של בית החולים כי אכן מדובר היה במקרה ברור של רשלנות רפואית בניתוח שבוצע ללקוחתנו, ושילמה את הפיצוי שדרש משרדנו בגין נזקיה של התובעת תוצאת אותה רשלנות רפואית.
נפגעת כתוצאה ממקרה של רשלנות רפואית?
צור קשר עוד היום עם משרדנו על מנת לברר את הנושא בעזרת עורכי דין מומחים!
ייתכן מאד וגם לך מגיע פיצוי כספי גבוה!
לפרטים נוספים אודות נושא רשלנות רפואית:
 
רשלנות רפואית בלידה – התיישנות תביעה
 
 
 
חישוב פיצויים – כדאי לדעת
 

מקרים נוספים של רשלנות רפואית המטופלים במשרדנו:

עו"ד ונוטריון תומר בכר:
עו"ד ונוטריון תומר בכר:

לאחר למעלה מ-22 שנות ניסיון בייצוג נפגעי גוף, וקבלת פיצויים עבור לקוחותיי בסכום כולל של מאות מיליוני שקלים, אני יודע בדיוק איך לנתח כל תיק ותיק על מנת לגרום לו להסתיים בתשלום פיצוי מקסימלי. ניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח לאומי מחייב עבודה ברגישות רבה ויחס אישי לצד מקצועיות וידע משפטי רב. נפגעת? דבר איתי עוד היום ונתחיל לקדם את הזכויות שלך!

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

קבל ייעוץ ראשוני אישי ללא התחייבות

נפגעת? צור/צרי עימנו קשר עוד היום (מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה) ונשמח לסייע גם לך לקבל את הפיצוי המקסימאלי מהגורמים הרלוונטיים.

לקבלת יעוץ אישי
close slider

זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו הודעה באמצעות הפניה המקוונת ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.